• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402081007098
  • خبرنگار : 50130

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان؛

۲۰۰ خط ارتباطی در کردستان درخواست های مردمی را ثبت می کنند

 ۲۰۰ خط ارتباطی در کردستان درخواست های مردمی را ثبت می کنند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان، از فعال بودن ۲۰۰ خط ارتباطی با مردم خبر داد و گفت: در نوبت صبح خواهران و در نوبت بعدا ظهر نیز برادران آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

زارعی کوشا امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار سامانه سا مد پاسخگویی به درخواست های مردمی (ویژه سفر ریاست جمهوی) در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان کردستان، نظام ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری، با همکاری مسئولان در استان راه اندازی شده است.

 وی هدف از راه اندازی این ستاد مردمی را ارتباط سهل و آسان مردم برای انتقال درخواست های خود از طریق ارتباط تلفنی با مرکز سامد ذکر کرد و افزود: بیش از هزار نفر از همکاران اداری استان طی این چند روز فعالیت خود را از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع کرده و تا ساعت ۲۱ مشغول ارائه خدمت هستند.

 استاندار کردستان، از فعال بودن ۲۰۰ خط ارتباطی در این سامانه خبر و ادامه داد: در نوبت صبح خواهران و در نوبت بعدا ظهر نیز برادران آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

به گفته وی، بلافاصله با برقراری برقراری ارتباط و ثبت  درخواست ها، کد ملی افراد ثبت می شود و از روز شنبه هفته آینده نیز کار ارجاع این درخواست ها و ارسال کد رهگیری برای متقاضیان آغاز می شود.

کوشا اعلام کرد: افرادی که به صورت حضوری درخواست های خود را تحویل می دهند، روز پنج شنبه صبح تا ظهر در میدان آزادی سنندج و در محل دیدار مردمی رییس جمهور می توانند این کار را انجام دهند.

وی، در رابطه با بخش دولتی این مجموعه اعلام کرد: ۳۰ میز ارتباط مردمی در دستگاه های مختلف اجرایی و اداری، نمایندگان تام الاختیار سازمان ها و وزارتخانه ها با هدف بررسی مشکلات موجود در ادارات از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در این سه روز آماده خدمت رسانی هستند؛ بنرهای در سطح شهر نصب شده که این دستگاه های اجرایی و نمایندگان آن ها را معرفی می کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: هیات های دولت و وزارت طی سفر خود به استان، امر ارزیابی و آموزش را نیز در دستور کار دارند که این مهم، فرصت مغتنمی برای ارزیابی ما و طرح درخواست ها و نیازهای مردمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha