• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402081007033
  • خبرنگار : 50455

استاندار خبرداد:

بررسی هفتگی قیمت‌گذاری کالاها در ستاد تنظیم بازار استان قم

بررسی هفتگی قیمت‌گذاری کالاها در ستاد تنظیم بازار استان قم

ایسنا/قم استاندار قم گفت: درصد تغییرات قیمت‌ها باید هفته‌ای ارزیابی شود تا بررسی‌های دقیقی از سطح جامعه داشته باشیم و بتوانیم روی قیمت‌ها نظارت کنیم.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم شامگاه ۹ آبان‌ماه در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مسئله تنظیم بازار نکته مهمی است که نباید بین سایر برنامه‌ها از آن غافل شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، وی تصریح کرد: از امروز حداقل هفته‌ای یک‌بار جلسه ستاد تنظیم بازار استان در استانداری باید برگزار شود.  

وی اشاره کرد: درصد تغییرات قیمت‌ها باید هفته‌ای ارزیابی شود تا بررسی‌های دقیقی از سطح جامعه داشته باشیم و بتوانیم روی قیمت‌ها نظارت کنیم.

آقامیری مطرح کرد: در جلسه امروز بحث قیمت شکر در استان مطرح شد؛ در گزارشی که اداره‌کل صمت به ما ارائه داده شکر به قیمت بالای ۳۰ هزار تومن به‌دست مصرف کننده می‌رسد.

استاندار قم تاکید کرد: این قیمت کاملا تخلف و غلط است، قیمت شکر درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و به دست مصرف‌کننده به صورت فله باید به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته بندی ۳۴ هزار تومان برسد؛ هر نرخی بالای این قیمت تخلف بوده و سازمان تعزیرات استان از فردا با بررسی از سطح شهر با متخلفین برخورد نماید.

آقامیری بیان کرد: نرخ قیمت کالاها حداقل هفته‌ای یک‌بار توسط بازرسین اداره‌کل صمت و اصناف استان و معاونت اقتصادی استانداری باید از نقاط مختلف استان تهیه شود تا بتوانیم به صورت دقیق بررسی و رصد کنیم.

استاندار قم گفت: کالاهایی که نیاز به قیمت‌گذاری در ستاد تنظیم بازار استان دارند هر هفته بررسی خواهند شد، قیمت کالاهایی هم که نیاز به نظارت دارند ما در این ستاد مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفین هیچ‌گونه تعارفی نداریم، عنوان کرد: برخورد سر سخت با متخلفین عادت بنده در طول مدیریت در بخش‌های مختلف بوده است؛ در نظام جمهوری اسلامی نباید با متخلفین مماشات کنیم، مردم که نباید معطل تعارف ما مسئولین باشند.

آقامیری ادامه داد: در بحث سفره مردم با هیچ متخلفی تعارف نداریم و از دستگاه‌هایی همچون تعزیرات و اصناف توقع داریم با متخلف برخورد کنند و در این جلسه اعلام می‌کنیم که از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha