• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402080100868
  • خبرنگار : 71480

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروهای مسلح ایران با تمام قوا آماده دفاع از کشور هستند

نیروهای مسلح ایران با تمام قوا آماده دفاع از کشور هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا آماده دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور هستند، گفت: با نابودی یزیدیان زمان ان‌شاءالله پرچم لا اله الا الله در همه جهان به اهتزار در خواهد آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی این نیرو ضمن تسلیت حوادث اخیر در غزه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دل همه آزادگان جهان را به درد آورده است، گفت: امیدواریم عمر این یزیدیان زمان هرچه زودتر به اتمام رسد و ان‌شاءالله پرچم لا اله الا الله در همه دنیا به اهتزار در خواهد آمد.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در بالاترین میزان آمادگی قرار دارند، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا آماده دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار و هنر عقیدتی سیاسی جذب و نزدیک کردن قلبها به سوی خداست و الحمدلله تاکنون در این امر موفق عمل کرده است افزود: از زمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با حضور افرادی متدین، با ایمان و موثر و اجرای طرح‌های مصباح در سال‌های اخیر، ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر معنوی و فرهنگی رشد و پیشرفت قابل توجه و اثرگذاری مطلوبی داشته است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به موفقیت این نیرو در حوزه قرآنی خاطرنشان کرد: ما در زمینه فرهنگی هرچه هزینه کنیم سرمایه‌گذاری برای آیندگان است و خداوند را شاکریم موفقیت‌های چشمگیر و خوبی در حوزه فرهنگی و قرآنی به دست آورده‌ایم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۰۱:۰۳

هر گونه تجاوز و حمله به ایران به مثل یک کابوس مرگ برای متجاوز خواهد بود و هیچ گونه رحمی وجود نخواهد داشت فلسطین و عراق دوران صدام و لیبی و سوریه و افغانستان درس عبرت هستند برای مردم ایران

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۰۶:۲۲

باتمام قدرت به اسرائیل حمله کنید نترسید بارمز صربت ذولفقار اسرائیل نابود هست امام زمان علیه السلام خواهد آمد انشاالله

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۰۷:۱۴

همین الان اسرائیل حرم زاده رو از بین ببرین ایران حمله شروع کنه چرا باید این همه کودکان و زنان بی گناه کشته بشن سریعتر ازاین ایران باید عمل کنه ما جوانان آماده یک اشاره رهبری هستیم لبیک یا خامنه ای لبیک یا خامنه ای لبیک یا خامنه ای