• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۶:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072315544
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل نوسازی مدارس استان مطرح کرد:

اجرای طرح مدرسه فاخر در لرستان به عنوان پایلوت در کشور

اجرای طرح مدرسه فاخر در لرستان به عنوان پایلوت در کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: آخرین طراحی که داریم به عنوان یک پروژه خوب برای استان و خرم‌آباد انجام می‌دهیم مدرسه فاخر بوده که یک مدرسه خاص است و ۱۰ استان در کشور به صورت پایلوت انتخاب شدند.

یونس بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در کشور اظهار کرد: در قالب این طرح در هر استان برای اجرای آن یک اعتباری در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح گروه‌های جهادی که جلو بیایند با هماهنگی آموزش و پرورش ما مصالح مورد نیاز را برای آن گروه‌ها تهیه می‌کنیم که کار را انجام دهند.

بهاروند با اشاره به این‌که ۳۰ درصد ساختمان‌ها احداثی ما بتنی، ۴۰ درصدی فولادی و ۳۰ درصد ماسونری بوده است، بیان کرد: عمر مفید ساختمان بستگی به کیفیت ساخت و نوع نگهداری و بهره‌برداری از آن بوده و با توجه به مصالحی که در کشور ما وجود دارد معمولاً ۴۰ سال عمر مفید یک ساختمان است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان تأکید کرد: هدف از ساخت در نوسازی مدارس ایجاد یک مدرسه مستحکم، ایمن و استاندارد است.

وی افزود: با توجه به طراحی‌ها، مصالح و اجرایی که نوسازی مدارس انجام می‌دهد مدارس ما از کیفیت خوبی برخوردارند و بقیه آن وابسته به نگهداری آموزش و پرورش و دانش‌آموزان است.

بهاروند تصریح کرد: در حال حاضر در طراحی‌های خودمان به سوی طراحی و مدارس با معماری ایرانی اسلامی می‌رویم و فضای سبز را در مدارس اجرا می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان اضافه کرد: آخرین طراحی که داریم به عنوان یک پروژه خوب برای استان و خرم‌آباد انجام می‌دهیم مدرسه فاخر بوده که یک مدرسه خاص است و ۱۰ استان در کشور به صورت پایلوت انتخاب شدند و در مرحله طراحی این مدرسه هستیم که قول دادند به محض اتمام کار طراحی اعتبار آن را نیز بدهند.

وی بیان کرد: این مدرسه در منطقه دره گرم در سایت تیزهوشان احداث می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha