• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402072215214
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک باشگاهدار فوتبال:

انتقال تیم‌های فوتبال به استان می تواند به توسعه فوتبال اردبیل کمک کند

انتقال تیم‌های فوتبال به استان می تواند به توسعه فوتبال اردبیل کمک کند

ایسنا/اردبیل مالک باشگاه فوتبال مشکین شهری انتقال تیم های فوتبال به استان اردبیل را فرصتی برای توسعه فوتبال استان و همچنین رشد و تعالی بازیکنان فوتبال برشمرد.

مهدی محمدی ۲۲ مهر در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه انتقال تیم های فوتبال از دیگر استانها به استان اردبیل و بازی با نام اردبیل در لیگهای کشور می تواند به پیشرفت ورزش فوتبال استان کمک نماید و زمینه حضور بازیکنان بومی را در لیگ های کشوری دو و یک فراهم کند.

وی ادامه داد: ارتقاء فوتبال استان و بازیکنان باشگاههای فوتبال زمانی اتفاق می افتد که بازی ها با حساسیت و حضور تماشاگر برگزار شود و آوردن تیم های فوتبال به استان اردبیل می تواند این زمینه را فراهم نماید.

این مربی فوتبال مشکین شهری با اذعان بر اینکه ظرفیت فوتبالی استان اردبیل بالا می باشد، اظهار کرد: نبود زیرساختهای فوتبالی در استان و از جمله نبود زمین چمن برای تمرین و بازی و همچنین خوابگاه باعث آسیب دیدن باشگاههای کوچک فوتبال در استان می شود و امکان فعالیت باشگاهداری را سلب می کند.

محمدی تصریح کرد: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی زمین گیر شدن ورزش فوتبال را در شهرستانها منجر شده است و تداوم این رویه به نابودی ورزش و ریزش ورزش کاران فوتبالیست استان خواهد انجامید.

این مالک باشگاه فوتبال اضافه کرد: در سال های گذشته با وعده دروغ مدیرکل اسبق مبلغ ورودیه را برای شرکت تیم باشگاه فوتبالم در لیگ سه قرض کردم و این وعده عملی نشد و همچنان در حال بدهی دادن می باشم.

فوتبالیست و مربی فوتبال شهرستان مشکین با تأکید بر اینکه فوتبال می تواند زمینه نشاط اجتماعی را در استان فراهم آورد، بیان کرد: عدم حمایت مسئولین ورزشی و مسئولان استان از فوتبال و همچنین نبود حامی مالی فوتبال در استان دو آسیب عمده برای عقب ماندگی فوتبال استان اردبیل در سطح کشور می باشد.

محمدی با بیان اینکه تاکنون با هزینه شخصی تیم داری کرده است، اعلام کرد: باشگاهش سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ استان را دارد و اما بدلیل مسایل و مشکلات مالی نمی تواند بازیکنانش را حفظ کند و نیازمند حمایت های مسئولان شهرستان و استان است.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف اداره کل ورزش و جوانان با هیأت فوتبال استان، حرکت ورزش فوتبال استان را کند و لاک پشتی کرده است و انتظار داریم با وحدت و همدلی و حمایت مسئولان،  فوتبال استان اردبیل را توسعه بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha