• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062818696
  • خبرنگار : 30058

قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

آمادگی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برای اسکان دانشجویان

آمادگی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برای اسکان دانشجویان

ایسنا/اردبیل قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه برای اسکان دانشجویان خبر داد.

جبرائیل رزمجو امروز، ۲۸ شهریور در بازدید از آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از دانشجویان برای آغاز سال‌تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی فراهم شده است، گفت: تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی و آماده‌سازی آن‌ها نیز به اتمام رسیده و آماده اسکان دانشجویان است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های لازم توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اول مهر ماه آغاز نیمسال سالتحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خواهد بود، ابرازامیدواری کرد: با تلاش و همراهی همه کارکنان دانشگاه میزبان خوبی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان ورودی جدید باشیم.

اسماعیل گلی، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ نفری خوابگاه‌های دانشجویی پسران، دختران و متاهلی این دانشگاه، گفت: همه دانشجویان متقاضی خوابگاه می‌توانند از روز شنبه، ۳۱ شهریور ماه سالجاری با مراجعه به خوابگاه‌های دانشجویی، اسکان یابند.

وی با بیان اینکه سالن غذاخوری مرکزی دانشگاه نیز از روز یکشنبه اول مهرماه آماده ارائه خدمات به دانشجویان خواهد بود، افزود: اداره غذاخوری دانشگاه به‌طور متوسط روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام به دانشجویان ارائه می‌دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه سالن غذاخوری ویژه دختران در سایت شرقی دانشگاه نیز در حال احداث بوده و امید می‌رود برای نیمسال دوم سالتحصیلی به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: همچنین گیت‌های الکترونیکی ورودی خوابگاه‌ها نیز راه‌اندازی شده و از ابتدای سالتحصیلی جدید حضور و غیاب و ورود و خروج دانشجویان به صورت الکترونیکی ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالن‌های تربیت‌بدنی و مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه نیز آماده ارائه خدمات به دانشجویان هستند، تصریح کرد: همچنین دانشجویان می‌توانند پس از آغاز سال‌تحصیلی از وام‌های تحصیلی، ضروری و ودیعه مسکن طبق دستورالعمل‌های صندوق رفاه دانشحویان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha