• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402070301306
  • خبرنگار : 50201

فرمانده سپاه کربلای مازندران اعلام کرد

کسب رتبه برتر ۹۰ دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته

کسب رتبه برتر ۹۰ دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به کسب رتبه برتر ۹۰ نفر از دانش آموزان مدارس مبین استان در سال گذشته گفت: تربیت و آماده سازی بهترین دانش آموزان از اهداف راه اندازی مدارس مبین است.

سردار سیاوش مسلمی ۳ مهرماه در آیین افتتاح دو مدرسه  پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی مبین دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه وابسته به موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر سپاه کربلا در نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  به میمنت آغاز امامت امام زمان(عج) و هفته دفاع مقدس دو مدرسه به عنوان مدارس نمونه مبین افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ذیل مجموعه کوثر سپاه، تعداد ۱۰ مدرسه در سال تحصیلی جدید پذیرای یک‌هزار و ۲۰۰ دانش آموز بوده ‌است، افزود: مجموعا ۱۲۰ نفر کادر آموزشی در این مدارس مشغول به‌کار شده اند.

کسب رتبه برتر ۹۰ دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: با افتتاح این مدارس، بخشی از آنچه امروز دغدغه پدران و مادران به عنوان مدرسه ای شایسته و نمونه در حوزه تربیتی و آموزشی است برطرف خواهد شد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه همه تلاش بر این است تا یک مجموعه تربیتی و آموزشی با تراز انقلاب اسلامی در این مدارس برنامه ریزی شود، گفت: اقدامات ارزشمندی از زمان تاسیس و راه اندازی مدارس مبین در استان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۹۰ نفر از دانش آموزانی که در این مدارس مشغول به تحصیل بوده اند موفق به کسب رتبه های برتر فرهنگی و آموزشی شده اند.

کسب رتبه برتر ۹۰ دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته

فرمانده سپاه کربلای مازندران هدف از راه اندازی مدارس مبین را تربیت و آماده سازی بهترین دانش آموزان در حوزه های تربیتی آموزشی عنوان کرد و گفت: در این زمینه استقبال خوبی از سوی اولیاء دانش آموزان صورت گرفته است  و شهرستان هایی که سال های گذشته مدارس مبین در آنها افتتاح شده است با ظرفیت تکمیل در حال آموزش هستند.

سردار مسلمی ادامه داد: همه تلاش سپاه بر این است تا حمایت های لازم انجام شود تا این مدارس نسبت به سایر مدارس ویژگی برتری داشته باشند.

کسب رتبه برتر ۹۰ دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته

وی افزود: حمایت های اردویی، معنوی و گردشگری به عنوان بخشی از آورده های سپاه و نیز در حوزه مادی آنچه در توان هست به مدارس کمک می شود.

سردار مسلمی در پایان گفت: پیش از آغاز سال تحصیلی تلاش بر این شد همه مدارس مبین در سطح استان با آمادگی کامل به لحاظ فیزیکی در خدمت دانش آموزان باشند و در طول سال تحصیلی نیز کمک های لازم را خواهد داشت تا با حداکثر ظرفیت به کارهای آموزشی و تربیتی پرداخته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha