• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402062716680
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

روند گزینش دستیار فرمانداران سیستان و بلوچستان در حال اجراست

روند گزینش دستیار فرمانداران سیستان و بلوچستان در حال اجراست

ایسنا/سیستان و بلوچستان دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: هنوز هیچ‌کدام از دستیاران فرمانداران در شهرستان‌های این استان منصوب نشدند و این روند درحال اجراست.

به گزارش ایسنا، رضا جعفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم و به منظور دخیل کردن مردم در امر تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و اجرا؛ مقرر شد تا تعدادی از جوانان نخبه، انقلابی، مؤمن و متعهد، متخصص و نام‌آشنا که از بدنه جامعه بوده و در میان مردم به خوشنامی شهره هستند به عنوان دستیار و به صورت جهادی در کنار فرمانداران هر شهرستان بکارگیری شوند.

وی افزود: این روند در سیستان و بلوچستان نیز در حال اجراست و با توجه به اینکه انتخاب این افراد بسیار مهم و حساس است و باید چهره‌های جهادی و فعال و دارای اعتبار مردمی معرفی شوند تعدادی از آنها به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی شده و مراحل گزینش و تأیید صلاحیت آنها برای خدمت و همکاری جهادی با فرمانداری‌ها در حال انجام است.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت در سیستان و بلوچستان اذعان کرد: به دلیل همین حساسیت‌های موجود تاکنون در هیچ یک از شهرستان‌های استان گزینه نهایی انتخاب و منصوب نشده؛ اما با مشورت بزرگان هر منطقه و سوابق فعالیتی جوانان استان که در این ستاد موجود است در حال بررسی و انجام مراحل گزینشی هستند.

وی تأکید کرد: این امکان وجود دارد در روند گزینش و بررسی سوابق افراد برخی‌ها به هر دلیل مورد تأیید نهایی واقع نشوند و تصمیم گرفته شود که چهره‌های پویا و با شاخصه‌های بیشتری معرفی شوند و برخی دیگر نیز در مورد تأیید نهایی قرار بگیرند؛ اما آنچه در حال حاضر مسلم است تاکنون در هیچ شهرستانی دستیار فرمانداری معرفی و منصوب نشده و اگر این مهم اتفاق بیفتد از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود و مردم به شایعات فضای مجازی اهمیت ندهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha