• جمعه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402061006757

افتتاح و کلنگ زنی ۲۶ طرح به مناسبت هفته دولت در گراش استان فارس

افتتاح و کلنگ زنی ۲۶ طرح به مناسبت هفته دولت در گراش استان فارس

ایسنا/فارس ۲۶ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گراش، افتتاح یا کلنگ زنی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در گراش، یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در استان فارس را فراهم کردن زمینه همکاری و مشارکت مردم با دولت در پیشبرد اهداف و برنامه ها دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، سید مهدی خادمی گفت: با توجه به مسائل، مشکلات و محدودیت های ایجاد شد ناشی از تحریم ها، از این همراهی و مساعدت مردم در اجرای طرح های اقتصادی و پیشبرد سایر برنامه ها می توان به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و بهره برد.

خادمی، جذب تسهیلات حمایتی، عمل به تعهدات مربوط به ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری خارجی در فارس را از دیگر دستاوردهای دو سال اخیر مجموعه مدیریت ارشد استان دانست و ادامه داد: درخواست ما از مردم و فعالان اقتصادی شهرستان گراش این است که به وعده های حمایت مسئولان از هرگونه فعالیت اقتصادی اعتماد کنند و وارد عرصه سرمایه گذاری شوند.

او ادامه داد: این قول را به مردم و متقاضیان سرمایه گذاری می‌دهیم که ضمن فراهم کردن تمام شرایط لازم برای ورود به عرصه سرمایه گذاری، در ادامه نیز در جهت حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی و بنگاه ها و واحدهای تولیدی فعال نهایت تلاش و حمایت را خواهیم داشت.

وی، یکی از طرح های افتتاحی هفته دولت شهرستان گراش را پایگاه انتقال خون دانست و گفت: این پروژه با کمک خیرین تامین اعتبار و با مشارکت دولت اجرایی شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: با توجه به درخواست فرد خیر و مردم مبنی بر ارتقاء کمی و کیفی این پایگاه از واحد خون‌گیری به واحد تبدیل و فرآوری مشتقات خونی، تحقق این مهم را نیز به ویژه در سفر آتی رئیس جمهور به استان دنبال خواهیم کرد.

خادمی، با اشاره به کلنگ زنی همزمان ۹۰۶ واحد از واحدهای نهضت ملی مسکن گراش افزود: این شهرستان از نظر تامین زمین و پیشرفت پروژه‌های نهضت از شهرستان‌های پیشرو است و در این زمینه کمبودی نداشته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز گراش و همچینن کلنگ احداث پارکینگ گلزار شهدای گراش که از مطالبات مردمی بود نیز به زمین زده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha