• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402060805791
  • خبرنگار : 50046

بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در خراسان شمالی

بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت:  پروژه بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ به بهره برداری رسید

محمد مشتری در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: پروژه بهسازی و بازیافت سرد در جا با سیمان محور گرمه سنگ - سوراخ به طول ۱۶ کیلومتر و صرف ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در سال های گذشته به علت مشکلات مالی پیمانکاران تعطیل شده بود، خاطرنشان کرد: این پروژه در حوزه استان ۳۵ کیلومتر است که قرارداد بهسازی ۱۶ کیلومتر آن در سال گذشته منعقد شد و زودتر از زمان موعد به بهره برداری رسید.


وی با اشاره به هزینه کرد ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه یاد شده، ادامه داد: در طول این مسیر ۳۵ ابنیه تعریض شد و عرض محور نیز با توجه به ترافیک بالا و ترانزیتی بودن آن، از ۶ متر به ۱۲ متر و به راه اصلی ارتقا یافت.


 این مسئول اظهارکرد: محور گرمه - میامی از جمله راه های پرتردد و شریانی است و در استان سمنان نیز پیگیر هستیم تا ادامه محور تعریض شود و در آینده ناوگان اتوبوسی هم بتواند در این مسیر تردد کند.


 به گفته وی در صورت اجرای کامل این پروژه در دو استان، مسافت مرکز خراسان شمالی (بجنورد - اسفراین - سبزوار - میامی) تا تهران برای ناوگان مسافری استان، ۱۰۰ کیلومتر کاهش می یابد.

 صفرنژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: در دو سال اخیر، جهش های خوبی در بحث های عمرانی شکل گرفته است و در این استان ۷۸۴ پروژه با پنج هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار فقط در هفته دولت به بهره برداری رسید که پروژه بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ یکی از پروژه های مهم است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha