• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060805497
  • منبع : نمایندگی زنجان

سهم ۵۸ میلیارد تومانی روستاها و دهیاری‌های ابهر از محل مالیات بر ارزش‌افزوده

سهم ۵۸ میلیارد تومانی روستاها و دهیاری‌های ابهر از محل مالیات بر ارزش‌افزوده

ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: ۵۸ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های ابهر در پنج ماه سال‌ جاری پرداخت شده است.

فیروز شکوری ظهر امروز (۸ شهریورماه) در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی بلوار مالیات ابهر، اظهار کرد: اداره‌کل امور مالیاتی یک وظیفه عمده نسبت به دستگاه‌های دیگر دارد و آن وظیفه نیز تأمین درآمدهای دولت از طریق حصول مالیات است.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌ها بر این است که با تامین درآمدهای دولت از طریق حصول مالیات کمک حال دولت پرداختن به امور عمرانی و هزینه‌ها باشیم، اضافه کرد: با توجه به همین موضوع سال گذشته ۱۶۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ و دهیاری‌های کل استان از محل ارزش افزوده اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با توضیح اینکه سهم ابهر در سال گذشته از محل ارزش‌افزوده ۱۵۰ میلیارد تومان، صائین‌قلعه ۲۰ میلیارد تومان و هیدج ۲۱ میلیارد تومان است، متذکر شد: به دهیاری‌های ابهر نیز ۳۸ میلیارد تومان و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان نیز یک میلیارد تومان واریز شده است.

این مسئول با توضیح اینکه جمعا ۲۳۰ میلیارد تومان به شهرداری و دهیاری‌ها سال گذشته از بابت ارزش‌افزوده اعتبار پرداخت شده است‌، افزود: در پنج‌ ماهه سال‌جاری ۴۰۰ میلیارد تومان به کل شهرداری و دهیاری‌های استان پول پرداخت شده است که این مبلغ در ابهر به ۳۷ میلیارد تومان می‌رسد.

در ادامه این مراسم شهردار ابهر نیز با ارائه توضیحی از پروژه، عنوان کرد: کل مسیر این پروژه به طول ۳۶۸۵ متر است که ۱۵۰۰ متر آن در داخل شریف‌آباد و مابقی در داخل شناط خواهد بود.

شهردار ابهر افزود: اعتبار اختصاص یافته به این طرح ۵ میلیارد تومان خواهد بود و این پروژه از طریق مشاور مجرب تهیه طرح شده و با کمک فرمانداری و طی مطالعات انجام شده تاییدیه طرح صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ساماندهی این مسیر، ورودی اتوبان ابهر به تهران نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha