• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060402411
  • خبرنگار : 50616

همزمان با هفته دولت،

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

ایسنا/مازندران سه طرح مهم ورزشی همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افتتاح شد.

این طرح ها شامل خانه تکواندو شهیدنجفدری آمل، استخرسرپوشیده ماهان و زمین ورزشی وچمن مصنوعی در روستای اسپاربن ازمهمترین طرح های ورزشی درشهرستان آمل درسومین روز از گرامیداشت هفته دولت که باحضور رجبی مدیرکل ورزش وجوانان مازندران وفرماندار، امام جمعه نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی وجمعی از ورزشکاران این شهرستان افتتاح شد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل گفت، خانه تخصصی تکواندو شهیدنجفدری آمل در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر و با زیربنای حدود ۸۰۰ مترتا یک سال گذشته نیمه کاره رها شده بود که مشکل اصلی آن نیز کمبود منابع اعتباری بود.

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

 هاشم جمشیدپناه افزود: دریکسال گذشته و تامین و اختصاص اعتبارهای دولتی روند ساخت وتجهیزخانه تکواندو آمل شتاب خوبی گرفت وبه مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت وتجهیز خانه تکواندو آمل با احتساب ارزش زمین آن حدود ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد، مقرر شد زمینی کناری خانه تکواندو آمل برای ، ایجاد سالن بدن سازی برای تکواندوکاران بزودی مراحل ساخت وتجهیز آن شروع شود.

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

رییس اداره ورزش وجوانان آمل با اشاره به اینکه افتتاح خانه تکواندو آمل بعد از حدود ۱۶ سال باعث خوشحالی ورزشکاران این رشته ورزشی دراین شهرستان شده است، گفت: با وجود ظرفیت های بالای تکواندو درشهرستان آمل، متاسفانه نبود خانه تخصصی این رشته ورزشی درشهرستان باعث دغدغه ومطالبات به حق ورزشکاران این رشته ورزشی بود.

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

 افتتاح استخرسرپوشیده جدید درآمل

جمشیدپناه، همچنین به افتتاح استخرسرپرشیده با سرمایه گذاری هدایتی ازعلاقمندان به این رشته روزشی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان ومدیران شهرستانی اشاره کرد وگفت: برای ساخت وتجهیز مجموعه استخر استاندارد  توسط سرمایه گذار ورزشی در زمینی به مساحت حددو ۲ هزار مترمربع سالن های استخرچند خطه، سونا، جکوزی، رختکن ودیگرامکانات مورد نیاز، بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

وی اضافه کرد: این استخرورزشی در منطقه غرب آمل واقع شده وبخش زیادی از نیازهای علاقمندان به این رشته ورزشی دراین منطقه را نیز پوشش خواهد داد.

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

 اجرایی شدن یک طرح ورزشی با همکاری بنیاد برکت درآمل

رییس اداره ورزش وجوانان آمل همچنین به افتتاح زمین ورزشی وچمن مصنوعی روستای اسپیاربن از توابع بخش دابودشت این شهرستان اشاره کرد وگفت: این طرح از محل بنیاد برکت برای ورزشکاران وعلاقمندان این روستا با پیگیری های صورت گرفته اجرایی و بهره برداری شد.

۳ طرح ورزشی درشهرستان آمل بهره برداری شد

جمشیدپناه یادآورشد، برای افتتاح این مجموعه ورزشی حدود ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرستان حدود ۴۳۰ هزار نفری آمل دارای حدود ۲۰هزار ورزشکار سازمان یافته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha