• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402052213926
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قرآن سوزی‌ها حاکی از شکست دشمنان است

قرآن سوزی‌ها حاکی از شکست دشمنان است

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قرآن سوزی‌ها حاکی از شکست دشمنان است و همه تلاش‌های دشمن در طول تاریخ سر از هیچ درآورده و این معجزه قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز یکشنبه ۲۲ مرداد در جلسه محفل انس نس با قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان ادارات تابعه وزارت نیرو استان اظهار کرد: دشمنان در طول تاریخ و  از زمان پیامبر اکرم (ص) تا امروز با همه گزینه‌ها و توان به جنگ اسلام و انقلاب اسلامی و قرآن آمدند و هر جا خیلی عصبانی شدند قرآن را آتش زدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: قرآن کریم معجزه باقیه پیامبر اکرم (ص) است اما زوایای اعجاز قرآن مختلف براساس سطح دانش افراد مختلف است.

عبادی گفت: قرآن کریم به صورت سند به همه جهان اعلام کرده است که یک کار ساده، بدون جنگ و خونریزی و مواد اولیه آن نیز الفبا است که دست همه وجود دارد و در طول این ۱۴۰۰ سال از همه دانشمندان و ادیبان و امکانات پولی بوده و هست، اگر کسی می‌تواند یک سوره مثل سوره قرآن بیاورد.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ادامه داد: ۱۴۰۰ سال با تشریع اسلام این آیه آمده است ولی وقتی نمی‌توانند باید خجالت بکشند، لذا خود این دشمنی‌ها و قرآن سوزی‌ها حاکی از شکست است.

وی با بیان اینکه دشمنان بسیار حقیرتر از این هستند که قرآن را آتش بزنند تا بتوانند نقشی داشته باشند، درحالی که جز رسوایی آنان سودی ندارد، افزود: دشمنان بسیار مجرب در دزدی، قتل، غارت و فساد هستند و در جنگ روانی و مهندسی تبلیغات نمره بالایی دارند اما در محاسبه اشتباه می‌کنند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی این سخن را برای اغتشاشات سال گذشته دشمن فرمودند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در زمانی که استعمار بریتانیا بر جهان مسلط بود، به صورت عادی منابع کشورها را بین خود تقسیم می‌کرد به نحوی که هرجای بوی نفت می‌آید جای پای کثیف این کشورها وجود دارد اما در همان زمان با یک مانع برخورد کردند که آن قرآن است.

وی یادآور شد: تشکیلات کمونیستی کار خود غربی‌ها بود که  قرار بود این کمونیسم مسلمانان را از بین ببرد و بعد شوروی از بین برود و غربی‌ها به عنوان تنها قدرت جهان باشد در حالی که شوروی از بین رفت اما انقلاب و جمهوری اسلامی مانعی بزرگ بر سر راه آنان قرار گرفت.

قرآن سوزی‌ها حاکی از شکست دشمنان است

در پایان از تعدادی از نفرات برتر هفدهمین مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در خراسان جنوبی تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha