• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402051710665
  • خبرنگار : 50444

استاندار خراسان شمالی:

خبرنگاران از ارکان مهم شتاب بخشی به توسعه خراسان شمالی هستند/ پیگیری جدی مطالبات خبرنگاران

خبرنگاران از ارکان مهم شتاب بخشی به توسعه خراسان شمالی هستند/ پیگیری جدی مطالبات خبرنگاران

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: با اطمینان می گویم خبرنگاران را از ارکان مهم شتاب بخشی اهداف و توسعه استان می دانم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد، ۱۷ مرداد در نشستی صمیمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بر پیگیری جدی مطالبات و مشکلات خبرنگاران تاکید کرد و افزود: به صورت دستوری به دستگاه های اجرایی استان، موضوع پیگیری مطالبات ابلاغ خواهد شد.

وی بر پیگیری مسکن خبرنگاران نیز تاکید و اظهار کرد: برای حوزه مسکن خبرنگاران، هیچ عذری جهت کوتاهی در آن را نمی پذیرم و امسال تعیین تکلیف خواهد شد.

وی اهمیت کار خبرنگاران را مورد توجه قرار داد و گفت: خبرنگاران با حداقل ها کار می کنند که این موضوع نشان از شوق و ذوق آنها دارد. هرچند که حمایت مالی از خبرنگاران رخ نمی دهد اما در خراسان شمالی با خلاقیت ها و ایده ها می توان این موضوع را ساماندهی کرد.

وی بر تقویت جایگاه خبرنگاران و عدم شکایت از خبرنگاران از سوی دستگاه های اجرایی نیز تاکید کرد و افزود: استقلال سه قوا رسمیت دارد اما به نظرم عدم شکایت از خبرنگاران باید وجود داشته باشد و قلم خبرنگاران نیز در راه حق و خدمت به مردم باشد، لذا نباید از این قلم در جهت سوء استفاده رسانه های معاند بهره گرفت.

استاندار خراسان شمالی، خبرنگاران را افرادی دغدغه مند دانست و گفت: خبرنگاران به دنبال تحول در جامعه و دستگاه های اجرایی هستند.

محمدرضا حسین نژاد افزود: از ظرفیت همه اصحاب رسانه استان استفاده شود تا جهاد تبیین و امید آفرینی را شاهد باشیم.

وی به مانور بزرگ سیاسی انتخابات اشاره و بیان کرد: حضور مردم و مشارکت حداکثری با قلم رسانه ها در انتخابات رقم خواهد خورد. زیرا قلم خبرنگاران می تواند در جهت امید آفرینی و اطلاع رسانی مردم و مقابله با دسیسه های دشمنان باشد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست نیز تعدادی از نمایندگان رسانه ها به بیان مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha