• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402043119984
  • خبرنگار : 50560

یک مسئول مطرح کرد

افزایش ۱۶ درصدی آمار ازدواج در شهرستان آبیک

افزایش ۱۶ درصدی آمار ازدواج در شهرستان آبیک

ایسنا/قزوین سرپرست فرمانداری آبیک گفت: افزایش ۱۶ درصدی آمار ازدواج در شهرستان آبیک فصل بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی مؤثر در شهرستان است، البته این عدد هم راضی کننده نیست و باید برای بالاتر بردن این آمار برنامه‌ریزی مستمر و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الله مددخانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک اظهار کرد: اتاق اصناف با همکاری دبیر ستاد ساماندهی امور ازدواج شهرستان، تفاهم‌نامه‌ای را با صنوف مرتبط با امر ازدواج و داوطلب همکاری، منعقد و تخفیف ۲۵ درصدی برای زوج‌های زیر ۲۳سال و همچنین تخفیف ۲۰ درصدی برای زوج‌های بالای ۲۳ سال در خدماتی مانند فروشگاه‌های خرید جهیزیه، استفاده از مزون‌ها، گل فروشی‌ها، آرایشگاه‌ها و تالارهای پذیرایی اعمال کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری آبیک، وی افزود: فضاهای فیزیکی مناسب به جهت برگزاری ازدواج آسان باید در شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های موجود فراهم گردد و در اختیار عموم قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری آبیک گفت: استقرار یک مرکز مشاوره تجمیعی قبل، حین و بعد ازدواج در شهرستان آبیک با این ظرفیت جمعیتی با همکاری ادارات ذیربط و با محوریت دبیر ستاد ساماندهی امور ازدواج امری الزامی است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: افزایش ۱۶ درصدی آمار ازدواج در شهرستان آبیک فصل بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی مؤثر در شهرستان است، البته این عدد هم راضی کننده نیست و باید برای بالاتر بردن این آمار برنامه‌ریزی مستمر و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با تأکیدات رئیس جمهور شاهد تسهیل امور در امر اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری هستیم و این موضوع در حال به روز شدن است و با گذر زمان اقدامات تکمیلی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha