• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402042717400
  • منبع : نمایندگی اردبیل

۳۰ تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مرحله استانی مسابقه قرآنی «مدهامتان»

۳۰ تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مرحله استانی مسابقه قرآنی «مدهامتان»

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ثبت نام در مرحله استانی مسابقه قرآنی «مدهامتان» ۳۰ تیرماه به پایان می رسد و از همه علاقمندان حوزه قرآنی دعوت می شود تا در این رقابت معنوی حضور فعال داشته باشند.

مصطفی آمون در گفت و گو با ایسنا گفت: ثبت نام در مرحله استانی مسابقه قرآنی «مدهامتان» ۳۰ تیرماه به پایان می رسد و از همه علاقمندان حوزه قرآنی دعوت می شود تا در این رقابت معنوی حضور فعال داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: مسابقه های قرآنی زیربنای کشف استعدادهای حوزه قرآنی است و جامعه قرآنی و اعضای کانون های مساجد استان فرصت دارند تا در این رقابت معنوی حضور فعال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه قرآنی «مدهامتان» یکی از رویدادهای بزرگ قرآنی هست که در دو مرحله استانی و کشوری و در سه رده‌ سنی زیر هفت سال (کودکان)، هفت تا ۱۶ سال (نوجوانان) و ۱۷ تا ۳۰ سال (جوانان) برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و معارف اهل بیت(ع) در حال ثبت نام است.

آمون ادامه داد: امسال علاوه بر موارد فوق برای نخستین بار مسابقه در ۲ رشته «مساجد و پایگاه های قرآنی» و «تولیدات هنری» در جشنواره قرآنی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به کانون فرهنگی و هنری مسجد محل خود یا سایت بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی در محلات و مساجد از جمله اهداف اصلی برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha