• شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402042415036
  • منبع : نمایندگی اردبیل

طرح مانا در ۲۰ کانون منتخب مساجد استان اردبیل اجرا می شود

طرح مانا در ۲۰ کانون منتخب مساجد استان اردبیل اجرا می شود

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح مانا با همدلی و همکاری ۲۰ کانون منتخب مساجد استان اردبیل با هدف کمک به اعتماد به نفس و افزایش مهارت های زندگی نوجوانان و جوانان اجرایی خواهد شد.

مصطفی آمون ۲۴ تیر در جمع خبرنگاران گفت: طرح مانا با همدلی و همکاری ۲۰ کانون منتخب مساجد استان اردبیل با هدف کمک به اعتماد به نفس و افزایش مهارت های زندگی نوجوانان و جوانان اجرایی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این طرح با همکاری بهزیستی استان و کانون ها با محوریت مساجد اجرایی می شود و مهمترین هدف آن رفع مسائل و مشکلات با روش های بارش فکری و مشارکت جمعی به همکاری دفاتر تسهیلگری است.

وی اضافه کرد: مرحله اولیه این طرح در کانون های مساجد روستایی و مناطق کم برخوردار اجرا می شود و تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل پاتوق های نوجوانانه، مشکلات پیرامونی محله را احصا و راه حل و راهکارهای مناسب فکری برای حل این معضلات را ارائه کنند.

آمون اعلام کرد: این طرح می تواند نقش مهمی در انگیزه دهی به نوجوانان و جوانان و نقش آفرینی آنها در مطالبه گری از دستگاه های اجرایی و مشارکت در خدمات عمومی را داشته و زمینه ساز مشارکت آنها در افزایش ظرفیت های مختلف باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، بیان کرد: این طرح با همکاری بهزیستی، کانون های مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اجرای می شود و فعالان کانون های مساجد نیز نقش مهمی در اجرای این طرح خواهند داشت.

آمون ادامه داد: پیشرفت اجتماعی همیشه با مشارکت جمعی و همکاری اقشار مختلف مردم رقم می خورد و یکی از اهداف این طرح حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های جمعی برای رفع معضلات و مشکلات است.

دوره «بازیگری تئاتر شبستان» موجب تقویت جایگاه هنر انقلاب اسلامی خواهد شد

آمون گفت: همزمان با آغاز برنامه های غنی سازی اوقات فراغت و در راستای عمل به شعار «مسجد، کانون نشاط» دوره تخصصی «بازیگری تئاتر شبستان» و ورکشاپ عکاسی با حضور اساتید منتخب استانی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این طرح با هدف تقویت جایگاه هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمند متعهد صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان برای ثبت نام می توانند از طریق سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir یا با شماره تلفن ۰۹۳۳۶۵۴۴۲۰۱ تماس حاصل یابند.

آمون تصریح کرد: تخفیف ۷۰ درصدی برای اعضای کانون های مساجد در نظر گرفته شده تا نوجوانان و جوانان مسجدی علاقمند در حوزه عکاسی و بازیگری بتوانند در این دوره هنری حضور فعالی داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: این دوره آموزشی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، حوزه هنری استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha