• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041307626
  • خبرنگار : 50310

نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری:

مرحوم حجت‌الاسلام طاهری به ترویج مکتب اهل بیت(ع) می پرداخت

مرحوم حجت‌الاسلام طاهری به ترویج مکتب اهل بیت(ع) می پرداخت

ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا سید شکرالله طاهری(ره) عمر با برکت خود را به تعلیم و تبلیغ علوم دینی و ترویج مکتب اهل بیت(ع) و تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و نیز ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف گذراند.

آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت ملکوتی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا سید شکرالله طاهری(ره) را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
انالله و اناالیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

درگذشت جانسوز و رحلت ملکوتی یار دیرین و برادر گرامی، عالم وارسته و خستگی‌ناپذیر، استاد حوزه‌های علمیه لرستان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا سید شکرالله طاهری(ره) موجب تأسف و تألم  فراوان گردید.

این روحانی متقی و ساده زیست و سید جلیل‌القدر، عمر با برکت خود را به تعلیم و تبلیغ علوم دینی و ترویج مکتب اهل بیت(ع) و تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و نیز ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف گذراند. آن عالم فرهیخته که از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه استان بود، تا آخر عمر پر برکت خویش به راهنمایی و هدایت مردم و جوانان پرداخت و همواره پاسخگوی مسائل و سؤالات شرعی آن‌ها بود.

فقدان این فقیه مجاهد فی سبیل‌الله را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا فداه  و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مردم ولایتمدار لرستان، جامعه روحانیت معزز و بویژه بیت محترم ایشان  تسلیت عرض نموده، برای آن عالم وارسته علوّ درجات و رضوان الهی و برای شاگردان و بازماندگان و بخصوص خانواده گرامی ایشان صبر و اجر فراوان را از خداوند منّان مسئلت دارم.

والسّلام علی عبادالله الصّالحین
هاشم نیازی
نماینده مردم شریف لرستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha