• جمعه / ۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402040905282
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

با وحدت می توان ملت های مسلمان را از بند گرفتاری‌ها نجات داد

با وحدت می توان ملت های مسلمان را از بند گرفتاری‌ها نجات داد

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در سایه وحدت، دشمنان فرصت رسوخ در جوامع اسلامی نخواهند یافت و جز با وحدت نمی توان ملت های مسلمان را از بند گرفتاری ها نجات داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (۹ تیرماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، راه سعادت بشر در دنیا و آخرت را عمل به قرآن و تبعیت از راه نورانی حق دانست و  عنوان کرد: روز عید قربان یک اجازه عام به بندگان از سوی خدا متعال است که ثمرات آن بخشش خاص، آمرزش گناهان، رسیدن به حاجات و دوری از فتنه است.

وی با بیان این که توجه به معنویت راه رهایی از بند نفسانیات و حرکت به سوی یافتن حقیقت در هر ماجراست، خاطرنشان کرد: امروز معنویت گمشده بشر است و فرهنگ غربی با هر روش و رفتاری به سوی دور کردن انسان ها از راه حق و رواج ولنگاری است.

عبادی زاده عنوان کرد: وحدت تنها راه برون رفت از تمام بیچارگی جهان اسلام است و برای امت سازی و تمدن سازی جهت آماده کردن حکومت جهانی مهدوی موثر و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به نقش محوری کشورمان در ایجاد وحدت در منطقه و مبارزه با استعمار و استکبار، افزود: وحدت ملت های مسلمان می تواند موجب رهایی از بند دشمنانی شود که می خواهند همه ثروت های ملت های مسلمان را به تاراج ببرند.

عبادی زاده تصریح کرد: در سایه وحدت، دشمنان فرصت رسوخ در جوامع اسلامی نخواهند یافت و جز با وحدت نمی توان ملت های مسلمان را از بند گرفتاری ها نجات داد.

وی پیشبرد ایران هراسی را توطئه دشمنان اسلام دانست و اظهار کرد: وقتی ملت های منطقه به تدریج با ماهیت این مسائل آشنا شدند و پی به بطن توطئه دشمن بردند، راه دیگری را در پیش گرفتند و رفتار کنونی برخی از کشورهای منطقه در راستای عادی سازی روابط خود با ایران، پی بردن آنان را به رفتار باج گیرانه دشمنان اسلام است.

امام جمعه بندرعباس از عموم مردم استان هرمزگان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند تا بتوان تابستان گرم امسال را بدون قطعی آب پشت سر گذاشت و مسؤولان نیز تلاش کنند تا منابع آبی مبتنی بر دریا را در مکان های مناسب جانمایی و ایجاد کنند تا از عطش آبی مناطق مختلف استان کاسته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha