• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402040100428
  • خبرنگار : 50182

سفر استاندار کرمانشاه چه دستاوردی برای "صحنه" داشت؟

سفر استاندار کرمانشاه چه دستاوردی برای "صحنه" داشت؟

ایسنا/کرمانشاه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه با مصوبات خوبی برای این شهرستان در حوزه های مختلف همراه بود.

به گزارش ایسنا، از جمله مهمترین این مصوبات می‌توان به اختصاص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات توازن ملی برای ساماندهی فاضلاب شهر صحنه اشاره کرد.

همچنین تکمیل و تحویل ۱۰۰ واحد مسکن ملی وحیدیه تا پایان شهریورماه سال آینده، اجرای آسفالت ۲۲ روستای شهرستان و آبرسانی به هشت روستا تا پایان سال آینده از جمله شاخص ترین مصوبات این سفر بود.

بر اساس مصوبات صورت گرفته در حوزه بنیاد مسکن، بازنگری طرح هادی ۲۷ روستا تا پایان سال، اجرای آسفالت ۲۲ روستای شهرستان تا پایان شهریور امسال و تکمیل و تحویل پروژه ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن وحیدیه تا پایان شهریور سال آینده در دستور کار قرار دارد.

همچنین بر اساس این مصوبات آماده سازی و صدور پروانه ساخت برای اراضی هشت هکتاری طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور باید توسط بنیاد مسکن استان صورت گیرد.

در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای هم تکمیل نقاط حادثه خیز  سمنگان و محمودآباد تا شهریور ماه امسال، تکمیل و بهره برداری از زیرگذر "درکه" تا پایان خرداد سال آینده و نصب ۱۳ کیلومتر نیوجرسی و تامین روشنایی بزرگراه به طول ۱۳ کیلومتر با لامپ های ال ای دی قبل از آغاز سفرهای اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان موظف است آسفالت راه های روستایی عمارت به لرخانی، شاه ویس آباد، هالان به بکتر، حمام دره و مریم نگار را تا پایان شهریور امسال انجام دهد.

شرکت آب و فاضلاب استان هم بر اساس این مصوبات باید آبرسانی به پنج روستای کلکان، قنداب، سرتخت، لرخانی و پاقلعه را امسال انجام دهد.

همچنین آبرسانی به سه روستای چراغ آباد، سماقستان و چقاگلان هم باید تا پایان سال آینده انجام شود.

رفع مشکل آب روستای شوربلاغ و در دستور کار قراردادن حفر چاه بصورت ویژه تا پایان شهریورماه، جمع آوری ۲۰۰۰ انشعاب غیرمجاز و اجرای شبکه فاضلاب مناطق و محلات دارای مشکل با اولویت بندی توسط فرمانداری هم باید تا پایان شهریورماه امسال انجام گیرد.

شرکت آب منطقه ای هم بر اساس مصوبات این سفر مکلف شده ظرف سه ماه چاه های غیرمجاز شهرستان را شناسایی و مسدود نماید.

میراث فرهنگی هم باید پس از تامین زمین نسبت به ساخت موزه و بازارچه صنایع دستی در شهر صحنه اقدام کند.

همچنین ساماندهی سراب های هالان و گروس از محل اعتبارات ملی و استانی هم باید تا پایان امسال توسط میراث فرهنگی انجام گیرد.

اجرای روشنایی و آسفالت معابر شهرک صنعتی " آب باریک" شهرستان صحنه هم باید تا پایان امسال توسط شرکت شهرک های صنعتی انجام گیرد.

بر اساس این مصوبات، جهادکشاورزی هم باید سه میلیارد تومان را به منظور لایروبی قنوات شهرستان صحنه اختصاص داده و این کار را پایان شهریورماه امسال انجام دهد.

همچنین شرکت شهرک های کشاورزی باید نسبت به تعیین تکلیف گلخانه بابا ولی الدین و واگذاری آن به سرمایه گذاران پس از موارد قانونی اقدام نماید.

راه و شهرسازی هم باید واگذاری فضای سبز دربند صحنه به شهرداری و رفع تداخلات با همکاری منابع طبیعی را در دستور کار قرار دهد.

همچنین زمین های مور نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه باید تا پایان شهریور امسال توسط راه و شهرسازی استان تحویل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha