• سه‌شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402032314948
  • خبرنگار : 50163

شهربازی زنجان آماده بازگشایی است

شهربازی زنجان آماده بازگشایی است

ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: شهربازی زنجان آماده بازگشایی است و شهروندان می‌توانند از خدمات این محل بهره ببرند.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (۲۳ خردادماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به رکود چندین ساله تفرجگاه خانه بوران، عنوان کرد: در سال گذشته با یک تیم خوب با مشاورانی از دانشگاه شهید بهشتی در این زمینه عقد قرارداد شد که در انتخاب این تیم سعی کردیم علاوه بر مسائل مربوط به طراحی، معماری و شهرسازی، مسائل اقتصادی نیز دیده شود.

وی با بیان اینکه بعد از انتخاب تیم مشاوران، طرح ماقبل نهایی این تیم در شورا و شهرداری ارائه شد، ادامه داد: قراری که با این تیم داشتیم این بود که طرح طوری باشد که همزمان هماهنگی‌هایی بین تیم مشاوره با سرمایه‌گذران در این حوزه در سطح کشور وجود داشته باشد و در زمان ارائه طرح بتوانیم از حضور چند سرمایه‌گذار نیز با راهنمایی مشاور بهره‌مند شویم.

شهردار زنجان با اشاره به موضوع فعالیت شهربازی، ادامه داد: در این حوزه شورای شهر توجه ویژه‌ای بر تعامل شورا و شهرداری با سرمایه‌گذار داشته و هر کاری که در این حوزه صورت گرفته با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا انجام شده است.

فیروزفر با توضیح اینکه در زمانی که برخلاف مفاد قرارداد سرمایه‌گذار در ابتدای سال  قصد داشت نسبت به بازگشایی شهربازی اقدام کند، گفت: با حضور سازمان سیما و منظر شهرداری و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا از سرمایه‌گذار خواسته شد مفاد قرارداد را رعایت کند.

این مسئول با توضیح اینکه یکی از مفاد قرارداد شهرداری با سرمایه‌گذار شهربازی این است که امکان دسترسی شهرداری به سیستم‌های اطلاعات مالی این مجموعه توسط سرمایه‌گذار ایجاد شود، افزود: در سال‌های گذشته در این حوزه مشکل وجود داشت که با پیگیری‌ها، این مشکلات برطرف شده و در حال حاضر نیز منتظر ابلاغ قیمت‌های مصوب از طرف شورای اسلامی شهر که طبق قرارداد با پیشنهاد سرمایه‌گذار انجام می‌شود، هستیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha