• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402032214225
  • خبرنگار : 71415

بحران اقتصادی، به زندگی نظامیان انگلیسی هم سرایت کرده است

بحران اقتصادی، به زندگی نظامیان انگلیسی هم سرایت کرده است

شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس در گزارشی از تاثیرات بحران هزینه‌های معیشتی و تورم بر پرسنل ارتش این کشور نظیر ناتوان شدن در پرداخت هزینه‌ غذا و یا پرداخت هزینه سفر به شهرهای محل سکونت برای دیدار با اعضای خانواده پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، پایگاه اسکای نیوز نوشت، به دنبال تشدید تورم و افزایش هزینه‌ها در انگلیس، اعضای نیروهای مسلح این کشور در زمینه تامین معیشت خود دچار بحران شده‌اند و تعدادی از این اعضا و خانواده‌های آنها مجبور به استفاده از بانک‌های غذا شده‌اند. این مراکز، سازمان‌های خیریه و غیردولتی هستند که به کسانی که در تهیه مایحتاج خوراکی خود مشکل دارند، از طریق بسته‌های موادغذایی کمک می‌کند.

یک منبع نظامی به اسکای نیوز گفت، در پایگاه بزرگ نیروی هوایی انگلیس یک بانک غذای غیررسمی به وجود آمده است.

طبق این گزارش این بانک غذایی در ابتدا به صورت داوطلبانه توسط یک خلبان در پایگاه هوایی کانینگزبی نیروی هوایی انگلیس که میزبان اسکادران‌های جنگنده‌های تایفون است، ایجاد شد تا کمک‌های غذایی نظامیان را در حمایت از شهروندان محله‌های خود جمع‌آوری کند. اما این منبع گفت، این بانک غذایی اکنون مورد استفاده خود پرسنل نیروی هوایی انگلیس قرار گرفته است.

اسکای نیوز نوشت، برخی اسناد داخلی نیروی هوایی سلطنتی انگلیس که توسط این شبکه مشاهده شدند و همین طور مصاحبه‌ها با چند سازمان خیریه و منبع نظامی ابعادی از تاثیر بحران هزینه‌های معیشتی بر ارتش انگلیس را فاش کردند.

تعدادی از پرسنل ارتش انگلیس مجبور به انتخاب بین "غذا یا سوخت" شده و برخی از آنها استطاعت آن را نداشته‌اند برای دیدن اعضای خانواده خود از پایگاه محل خدمت تا خانه رانندگی کنند.

یکی از خلبان‌های خانم که فرزند دارد، به دلیل آنکه آخرین ذخیره مالی خود را خرج شیر خشک کرد، مجبور شد چهار روز را بدون وعده غذای گرم سپری کند.

حجم درخواست‌های پرسنل ارتش انگلیس یا درخواست‌ها به نمایندگی از آنها برای دریافت کمک از یک سازمان خیریه کلیدی بیشتر از دو برابر شده است. طبق این گزارش برخی از نظامیان انگلیسی دیگر قادر به پرداخت هزینه وعده‌های غذایی یارانه‌ای که به آنها ارائه می‌شود، نیستند.

همچنین اسناد بررسی شده توسط اسکای نیوز حاکی از تشدید نارضایتی در میان نظامیان انگلیسی است چون متوجه هستند که کارکنان دولتی قادر به اعتصاب هستند تا وضعیت دریافت حقوق خودشان را بهبود بخشند اما خودشان اجازه اعتصاب ندارند.

هر چند محوریت این اسناد، وضعیت نیروی هوایی ارتش انگلیس بوده، اما یک منبع وابسته به نیروی دریایی و یک منبع وابسته به نیروی زمینی این ارتش گفتند که پرسنل آنها هم سختی‌های مشابهی را تجربه می‌کنند.

منبع وابسته به نیروی دریایی انگلیس اظهار کرد، وزارت دفاع این کشور تلاش دارد کمک‌های بیشتری به نظامیان از جمله برای پشتیبانی از هزینه‌های نگهداری از فرزند ارائه دهد. این منبع خاطرنشان کرد: اما از نظر من باید اقدامات بیشتری انجام شود. من ماجراهایی از ملوانانی که نمی‌توانند در زمان تعطیلات آخر هفته یا مرخصی به دلیل هزینه‌های سفر به خانه بروند، می‌شنوم. همچنین پرسنل نظامی که از بانک‌های غذایی استفاده کرده یا از کمک‌های خیریه‌ها برای مدیریت بدهی بهره می‌گیرند، می‌شنوم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۲ ۱۵:۲۹

این تازه یکی از آثار پیروی کردن بی چون و چرا از آمریکا در حمایت اکراین است آمریکا خود در حالیکه صحنه گردان جنگ روسیه-اکراین است مانند یک دلقک سیرک نمایندۀ خود زلنسکی را در پیشانی جبهۀ اروپا قرار داده این اروپاست که ضرر اولیه را می کند ضرر ثانویه تازه اگر باشد بعد متوجه کاخ سفیدلرزان واشنگتن خواهد شد.............