• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402031811676
  • خبرنگار : 50163

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ظرفیت‌های گردشگری زنجان

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ظرفیت‌های گردشگری زنجان

ایسنا/زنجان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از بازدید از پروژه سبزه‌میدان از گذر گردشگری اشراق، ملت و ناحیه صنعتی ظریفان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، عزت‌اله ضرغامی شامگاه امروز (۱۸ خردادماه) در جریان سفر به زنجان از گذر گردشگری اشراق بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحوه احسن استفاده شود.

شهردار زنجان نیز در این بازدید با بیان اینکه گذر گردشگری اشراق با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است، گفت: در این گذر گردشگری ۱۴ غرفه غذایی در نظر گرفته شده و طراحی آن برگرفته از باغ همایون و استاد معین تهران است.

علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه گذر گردشگری اشراق به صورت چهار فصل و دائمی فعالیت خواهد کرد، افزود: برای استفاده دائمی از این گذر محل با گرماتاب و گازرسانی تجهیز شده است تا در فصل سرما به لحاظ گرمایشی مشکلی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه طول مسیر گذر گردشگری اشراق ۳۰۰ متر است که از ورودی بلوار اشراق از سمت صداوسیمای زنجان آغاز می‌شود، اضافه کرد: تمام این مسیر پوشیده از فضای سبز بوده و نورپردازی زیبایی برای آن در نظر گرفته شده است.

عزت‌اله ضرغامی در این سفر همچنین  از گذر گردشگری ملت در زنجان نیز بازدید کرد.

شهردار زنجان در این بازدید نیز گفت: گذر گردشگری ملت محیطی جنگلی و بسیار زیبا است که با کف‌سازی، ایجاد مسیر چوبی، آلاچیق‌ها، میزهای شطرنج، المان‌های جدید نوری و تاپیاری، نورپردازی جدید و فوق‌العاده و غرفه‌های عرضه مواد غذایی تجهیز شده است.

فیروزفر افزود: یکی از اولویت‌های شهرداری زنجان، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است و گذر ملت نیز در این راستا افتتاح شد که به صورت پارک چهار فصل فعالیت خواهد کرد.

استاندار زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در استان زنجان تفرج‌گاه‌های خوبی ساخته شده است، اضافه کرد: در حوزه نشاط شهری با همکاری دستگاه‌های متولی گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش ایسنا، بازدید از ناحیه صنعتی ظریفان نیز مقصد بعدی سفر یک روزه عزت‌الله ضرغامی به زنجان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha