• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402031610335
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

ما وارث قطار شهری کرمانشاه هستیم/ به‌جای انتقاد باید دنبال رفع مشکلات پروژه باشیم

ما وارث قطار شهری کرمانشاه هستیم/ به‌جای انتقاد باید دنبال رفع مشکلات پروژه باشیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه بر لزوم تکمیل هر چه زودتر پروژه قطار کرمانشاه تاکید کرد و افزود: باید روی تکمیل بخش زیرزمینی پروژه که همه موافق آن هستند، متمرکز شویم.

به گزارش ایسنا، محمدطیب صحرایی، عصر امروز (16 خرداد) پس از بازدید از پروژه قطار شهری کرمانشاه و تونل این پروژه، در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه، با تاکید بر لزوم اجرای این پروژه گفت: مسئولین کشوری و استانی در گذشته تصمیمی در خصوص اجرای پروژه منوریل در کرمانشاه گرفته اند و این تصمیم درست یا غلط اجرایی شده و سالهاست اجرای آن ادامه دارد.

صحرایی افزود: حقیقت این است که در بحث پروژه قطار شهری کرمانشاه ما وارث وضعیت موجود هستیم و الان فرصتی برای حذف این پروژه و راه اندازی پروژه جدیدی نداریم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همگی باید به جای انتقاد از این پروژه و چرایی اجرای آن، فکر حل مشکلات این پروژه باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر تصمیم درست و منطقی این است که با نگاه به آینده این پروژه را ادامه دهیم و بهترین کار که به نظر می رسد همه روی آن توافق دارند این است که فاز دوم پروژه که زیرزمین است را با سرعت بیشتری اجرایی کنیم.

صحرایی گفت: در حال حاضر جزییات تصمیمات ما برای مردم چندان اهمیتی ندارد و همه چشم انتظار نتیجه هستند که ببینند این پروژه کی راه اندازی می شود و باید سعی کنیم سرعت پیشرفت پروژه تا حدی که کیفیت کار مختل نشود را بالا ببریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به روند کند اجرای این پروژه گفت: متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته پیشرفت پروژه بسیار کند است و باید تلاش کنیم تا سرعت پروژه را بصورت منطقی بالا ببریم.

صحرایی گفت: حمل و نقل ایمن، سریع و قابل دسترس نیاز جدی کلانشهر کرمانشاه است و تحقق آن اهتمام جدی‌تری می‌طلبد.

وصول مطالبات شهرداری را از دستگاه‌های دولتی پیگیری می کنیم/ این مطالبات باید برای قطار شهری هزینه شود

به گزارش ایسنا، استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات اعتباری پروژه قطار شهری گفت: با توجه به صحبت شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه، شهرداری کرمانشاه مطالبات بسیاری از دستگاه های دولتی دارد که در صورت وصول آن، می توانیم آن را صرف پروژه قطار شهری کنیم.

صحرایی گفت: در همین راستا در همین جلسه مصوب کنیم که بنده و مجموعه استانداری کرماشاه ریال به ریال این مطالبات را از دستگاه های دولتی وصول کنیم، به شرط آنکه نقشه راه هزینه کرد این اعتبارات مشخص شده و این اعتبارات صرف پیشرفت پروژه قطار شهری کرمانشاه شود.

استاندار کرمانشاه از اعضای شورای شهر خواست هرچه سریعتر اعتبارات لازم را در اختیار پیمانکار پروژه قرار دهند و قول داد این اعتبارات از طریق وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی تامین شود.

صحرایی گفت: در همین راستا کارگروهی تشکیل خواهد شد که هم مبلغ مطالبات شهرداری و هم میزان اعتبارات مورد نیاز پروژه قطار شهری کرمانشاه به روز تعیین شده و نقشه هزینه کرد مطالبات وصول شده مشخص شود.

وی افزود: جلسات این کارگروه حداقل ماهی یکبار با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار می شود.

ما وارث قطار شهری کرمانشاه هستیم/ به‌جای انتقاد باید دنبال رفع مشکلات پروژه باشیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha