• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۶:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402031609624
  • خبرنگار : 50046

سارقان باغ های منطقه"خانلق" در شهرستان شیروان دستگیر شدند

سارقان باغ های منطقه"خانلق" در شهرستان شیروان دستگیر شدند

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۴ نفر سارق سابقه دار باغات و کشف مقدار زیادی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت از باغات در روستای خانلق و اعلام نارضایتی اهالی این روستا، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش فراوان موفق شدند ۴ نفر سارق سابقه دار را در حین سرقت سیم و کابل خانه باغ های این روستا دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و یکی از آنها نیز روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: یک دستگاه پیکان وانت نیز در این رابطه توقیف و به پارکینگ منتقل شد. 

طرح مبارزه با کالای قاچاق در اسفراین اجرا شد 

فرمانده انتظامی اسفراین نیز در ادامه از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و برخورد با صنوف متخلف و کشف انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمد روهنا گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، طرح برخورد با عاملان نگهداری و توزیع انواع کالای قاچاق با جدیت در دستور کار ماموران پلیس دایره نظارت براماکن عمومی قرار گرفت . 

این مقام انتظامی افزود: ماموران با همکاری بازرسان اداره صمت و دانشکده علوم پزشکی در بازدید و بازرسی از ۳ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان موفق به کشف ۱۹ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در ماموریتی دیگر موفق به کشف ۲۴۰ نخ سیگار قاچاق با انواع مارک های خارجی و ۲۲۸ بسته ناس از صنف متخلف شدند، تصریح کرد: طی بررسی به عمل آمده ارزش ریالی این کالاها ۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه در این طرح متصدیان صنوف متخلف بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل اداره صنعت و معدن داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه می زند به شدت برخورد کرده و از شهروندان انتظار دارد در صورت اطلاع از این گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha