• یکشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402031409024
  • خبرنگار : 50180

آیت الله نریمانی:

برای ادامه راه انقلاب به تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) نیاز داریم 

برای ادامه راه انقلاب به تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) نیاز داریم 

ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای ادامه راه انقلاب به تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) نیاز داریم.

آیت الله امان الله نریمانی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تبیین اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی نیاز جامعه امروز است، گفت: ایام سالگرد ارتحال ایشان فرصت خیلی خوبی برای آشنا کردن جامعه به ویژه جوانان با اهداف و آرمان های امام(ره) است.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های فضای مجازی برای آشنا کردن جامعه با آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) استفاده شود، گفت: انتقال مطالب کوتاه و گیرا بهترین گام در جهت معرفی شخصیت امام(ره) به جامعه است که انتظار می رود نهادهای فرهنگی در این زمینه پای کار باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد: انتظار می رود اقشار مختلف مردم به خصوص جامعه روحانیت، اساتید، معلم ها و ... اهداف والای امام راحل را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند.

آیت‌الله نریمانی در ادامه با بیان اینکه امام (ره) به پشتوانه اسلام از سال ۱۳۴۲ نهضت خود را آغاز کرد و با وجود همه مشکلات هیچگاه از اهداف والای خود برای به پیروزی رساندن انقلاب کوتاه نیامد، افزود: امام خمینی (ره) در راستای احیای اسلام ناب محمدی (ص) انقلاب را به پیروزی رساند و هدایت کرد و الگوی خیلی خوبی برای جهانیان است.

وی با بیان اینکه امروز آثار و بازتاب اندیشه‌های امام خمینی (ره) را در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا می بینیم، یادآور شد: امام خمینی (ره) انقلابی مردمی و ضد استکباری را پایه گذاری کرد و هیمنه استکبار را در هم شکست و به دنیا نشان داد که انقلاب اسلامی ایران اهداف و آرمان‌هایی دارد که از آنها کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha