• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402021308339
  • خبرنگار : 71461

شهریاری:

حمایت‌های مولوی اسحاق مدنی از ولایت فقیه باعث خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان می‌شود

حمایت‌های مولوی اسحاق مدنی از ولایت فقیه باعث خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان می‌شود

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حمایت‌های مولوی اسحاق مدنی از ولایت فقیه همواره قابل ستودن است و این حمایت می‌تواند در راستای تاسیس امت واحد اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - شامگاه چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام استادان و نکوداشت نیم قرن خدمات علمی، اجتماعی و تقریبی مولوی اسحاق مدنی - رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- که در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در نظم نوین جهانی باید دید که ما آینده را به چه شکلی تصور می‌کنیم چراکه این نظم جهانی مولفات متعددی دارد که یکی از آنها تثبیت ولایت فقیه علی‌رغم تمام دسیسه‌های استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: در جهان  شاهد جنگ‌هایی هستیم که به دلیل استکبار جهانی رخ می‌دهد تا به سوداگران فروش اسلحه سود برساند. جنگ‌های یمن، سوریه، اوکراین و... نشان از این مورد دارد و نقش ولایت فقیه می‌تواند در از بین بردن استکبار می‌تواند کاملا مشهود باشد. می‌بینیم که استکبار علی‌رغم دسیسه‌های خود حتی در جنگ اوکراین هم موفق نشده است و این نشان از آینده‌نگری ولایت فقیه دارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با طرح سوالی یادآور شد: آیا ما ولایت فقیه خود را برای کل دنیا توصیه می‌کنیم؟ یا فقط برای کشورهای اسلامی؟ مطمئنا نقش ولایت فقیه برای آینده جهان نقشی راهگشا است و بسیاری از اندیشمندان معتقدند که با تکیه بر ولایت فقیه می‌توانیم بر استکبار پیروز شویم و نظریه ولایت فقیه مختص ایران نیست بلکه هر کشوری می‌تواند نظام سیاسی خود را داشته باشد و ایران هم یکی از کشورهایی است که از طریق ولایت فقیه توانسته در برابر استکبار بایستد.

وی ادامه داد: تلاش‌های مولوی اسحاق مدنی و حمایت همیشگی ایشان از ولایت فقیه ستودنی است و ما همیشه از ایشان قدردانی کرده‌ایم. حمایت‌های ایشان از ولایت فقیه بسیار ارزشمند است چراکه این حمایت در راستای تاسیس امت اسلامی و خنثی‌سازی دشمنان برای تفرقه بین امت اسلام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha