• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402011908857
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

«قانون» کلیدی برای گره گشایی از مشکلات مردم است، نه بهانه‌ای برای قفل کردن کارها

«قانون» کلیدی برای گره گشایی از مشکلات مردم است، نه بهانه‌ای برای قفل کردن کارها

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: برای مدیرانی که قصد خدمت دارند، قانون یک کلید راهگشا و بستری برای خدمات رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم است و برای مدیرانی هم که دنبال سنگ اندازی هستند، قانون یک قفل زیبا و بهانه‌ای برای متوقف کردن کارها است.

دکتر محمدطیب صحرایی، امروز(19 فروردین) در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاوه تاکید کرد: فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمتگزاری مجاهدانه و عالمانه به مردم است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

وی یادآور شد: تمامی کارهای مدیران و فرمانداران استان باید در چارچوب شرع مقدس باشد و با دستورات الهی منافاتی نداشته باشد و این یک تراز کلیدی است.

صحرایی خاطرنشان کرد: پیشرفت کرمانشاه زمانی ارزشمند و قابل دستیابی است که همراه با عمل در چارچوب حلال و حرام الهی، پرهیز از دروغ گویی، خلف وعده، خیانت، دغل کاری و ... باشد.

وی حرکت در چارچوب قانون را تراز دوم مدیریت دانست و گفت: در سطح استان کرمانشاه، حتی انجام یک کار غیرقانونی هم از مدیران و مسئولان قابل قبول نیست و همه باید در چارچوب و مدار قانون حرکت کنند.

صحرایی خدمتگزاری به مردم را تراز سوم مدیریت معرفی کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر فرموده اند مردم ولی نعمت ما هستند و ما نوکر مردم هستیم و با توجه به فرمایشات ایشان، در نظام اسلامی مدیران باید در عمل این نوکری را نشان دهند.

وی حق مردم را یکی از مهمترین واجبات الهی دانست و گفت: اگر در کلام، مردم را ولی نعمت می دانیم، باید در عمل هم اینچنین باشد و بر این مبنا حرکت کنیم.

مقام عالی استان با بیان اینکه پیشرفت و تعالی استان در شرایطی اتفاق می افتد که مسئولین همیشه پای کار باشند، افزود: مدیران در قبال امنیت، اقتصاد، رفاه و معیشت مردم مسئول هستند و باید در دوران مسئولیت خود به این وظایف توجه جدی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در پایان با تجلیل از شخصیت و نقش ممتاز ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در منطقه، از تلاش های ایشان به خاطر پیگیری مداوم مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم از زحمات اردشیر رستمی فرماندار سابق شهرستان پاوه تقدیر و علیرضا حیدری بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha