• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070100445
  • خبرنگار : 50184

سرمربی تیم ملی ووشو جوانان دختر:

بازیکنان باانگیزه و خوش تکنیکی را به مسابقات جهانی برده‌ایم

بازیکنان باانگیزه و خوش تکنیکی را به مسابقات جهانی برده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی ووشو جوانان دختر در بخش ساندا به اعزام سه ملی پوش در این بخش به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ اشاره کرد و گفت: بازیکنان باانگیزه و خوش تکنیکی را به این مسابقات برده‌ایم.

مریم هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اعزام کاروان ووشو جوانان کشورمان به مسابقات جهانی ۲۰۲۴، اظهارکرد: مسابقات جهانی ووشو در رده‌های پایه به میزبانی کشور برونئی طی روزهای اول تا نهم مهر برگزار می‌شود. 

وی افزود: در بخش دختران، در دو بخش ساندا و تالو به این مسابقات اعزامی داریم که ورزشکاران منتخب در این دو بخش از بین چهار هزار ورزشکار استعدادیابی شده انتخاب شده‌اند. 

سرمربی تیم ملی ووشو جوانان دختر در بخش ساندا با بیان اینکه تیم ملی کشورمان در این بخش از سه ملی پوش تشکیل شده، اضافه کرد: در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم یکتا ادیب از مازندران، در منفی ۵۶ کیلوگرم ساغر علی زاده از مازندران و در منفی ۶۰ کیلوگرم دیانا رحیمی از کرمانشاه ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی ووشو در بخش ساندای دختران هستند. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه دیانا رحیمی سابقا تجربه حضور در مسابقات جهانی را داشته، امیدوار به مدال آوری او در این مسابقات هستیم. 

هاشمی با بیان اینکه یکتا ادیب و ساغر علی زاده برای اولین بار است در مسابقات جهانی حضور دارند، عنوان کرد: در مجموع بازیکنان باانگیزه و خوش تکینکی را به این مسابقات برده‌ایم. 

وی مهمترین رقبای ملی پوشان ساندای دختران ایران در مسابقات جهانی را از کشورهای چین، ویتنام، مصر، اندونزی و فیلیپین عنوان کرد. 

قهرمان پیشین ووشو ساندای بانوان جهان در پایان به سرمایه گذاری فدراسیون ووشو روی رده‌های سنی پایه از جمله در رده سنی جوانان اشاره و عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ فدراسیون از هم اکنون تمرکز خاصی را روی رده سنی جوانان دارد تا برای این مسابقات آماده شوند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha