• شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401122719323
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی ستون ماکارونی در دانشگاه فردوسی مشهد

برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی ستون ماکارونی در دانشگاه فردوسی مشهد

انجمن علمی دانشجویی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد، چهارمین دوره مسابقات ملی ستون ماکارونی را در این دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، شرکت کنندگان در این مسابقه‌ها، سازه‌هایی از جنس ماکارونی که با کمترین وزن، می‌توانند بیشترین بار را تحمل کنند، می‌سازند. نتایج این مسابقه می‌تواند در حوزه صنایع پتروشیمی، نفتی، دکل‌های مخابراتی و همچنین حوزه انرژی و یا در ساخت توربین‌های بادی به کار گرفته شود.

در این دوره از مسابقه‌ها، 24 تیم شرکت کردند و مهم‌ترین تفاوت این دوره با دوره‌های قبلی مسابقات ستون ماکارونی در بخش ارائه های علمی بود که در این دوره به برترین تیم از لحاظ ارائه علمی سازه، جایزه ویژه اهدا شد.

دکتر علیرضا فتحی، عضو هیئت علمی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر امیررضا مسعودی، عضو هیئت علمی عمران دانشگاه فردوسی مشهد و محمد ظهور، داوران این مسابقه بودند که با توجه به آیین‌نامه و قوانین مسابقه، برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات ملی ستون ماکارونی را انتخاب کردند و جوایز نقدی و تندیس یادبود به ایشان اهدا شد.

محمدعماد بذرفروش و امیررضا صبوری عنوان تیم نخست را از آن خود کردند، یاسمن مرتضوی، نازنین مرتضوی و فاطمه بابازاده به عنوان تیم دوم انتخاب شدند و مصطفی جهانشیری و محمد امین بذرفروش اعضای تیم سوم این مسابقه‌ها بودند.

همچنین امیرحسام فعله‌گری، سید علی هژبرالساداتی،‌ رسول هاشم زهی و عباس مظلوم برگزیدگان در بخش ارائه برتر شناخته شدند.

دکتر بادپا (مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، دکتر مسعود میرزایی شهرابی (ریاست پارک علم و فناوری خراسان)، دکتر علی اکبر جواهری (مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی)، حجت‌الاسلام علی احدی (مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان)، دکتر هادی صدوقی یزدی (معاون پژوهشی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد) و دکتر سید محسن اصغری نکاح (مدیرفرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد) مهمانان ویژه این دوره از مسابقه‌ها بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha