• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401121309454
  • خبرنگار : 50471

فعالیت ۲۰۰ هیات اندیشه‌ورز و ۶ کارگروه تخصصی در مجمع بسیج نهاوند

فعالیت ۲۰۰ هیات اندیشه‌ورز و ۶ کارگروه تخصصی در مجمع بسیج نهاوند

ایسنا/همدان فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۲۰۰ هیات اندیشه‌ورز و شش کارگروه تخصصی در مجمع بسیج شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند.

سرهنگ علی مختاری شنبه ۱۳ اسفندماه در مراسم دوازدهمین مجمع بسیج شهرستان نهاوند، اظهار کرد: دوازدهمین مجمع بسیج شهرستان نهاوند با هدف کمک به دستگاه‌های اجرایی و ارائه راهکارها برای حل مشکلات شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: در این مجمع شش کارگروه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی فعالیت دارند.

مختاری تصریح کرد: ۲۰۰ هیات اندیشه‌ورز در پایگاه‌های بسیج و اقشار مختلف بسیج مشکلات شهرستان در مناطق مختلف را احصاء و بررسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این کارگروه‌ها مسائل شناسایی و راهکارهایی برای حل این مشکلات ارائه و اولویت‌بندی می‌شوند، ادامه داد: نتیجه کار این هیات‌های اندیشه‌ورز در دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان جمع‌بندی شده و در شش کارگروه تخصصی تزریق می‌شود.

مختاری ادامه داد: اولویت‌هایی که توسط کارگروه‌ها جمع‌بندی شد به مجمع بسیج شهرستان ارائه می‌شود که شامل نخبگان و روسای ادارات و افراد صاحب نظر است.

فرمانده سپاه ناحیه یادآور شد: در نهایت مجمع بسیج شهرستان یک یا دو طرح برتر را انتخاب و این طرح‌ها توسط صاحبان این ایده‌ها ارائه و توضیحاتی درباره آن داده و راهکار نیز ارائه می‌شود.

وی به بخشی از زمینه فعالیت این کارگروه ها اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال در کارگروه اقتصادی و زیربنایی به موضوع کنترل و تنظیم قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی شهرستان، در کارگروه فرهنگی و اجتماعی به بحث افزایش جمعیت و فرزندآوری و در کارگروه بهداشت و درمان درباره کمبود پزشک متخصص در شهرستان مورد بحث قرار گرفته است.

مختاری تاکید کرد: در مجمع امروز طرح کنترل و تنظیم قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و باغی با حذف واسطه ها و دلالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طرح سال گذشته مجمع بسیج نهاوند حمایت از کسب و کارهای خانگی و صنایع دستی بود که با پیگیری‌های انجام شده و کمک ادارات شهرستان به سرانجام رسید و بازارچه صنایع دستی این شهرستان در ۵۱ غرفه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، در پایان این‌ مجمع دو طرح فرهنگی و اجتماعی افزایش جمعیت و فرزندآوری و طرح اقتصادی کنترل و تنظیم قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و باغی با حذف واسطه‌ها و دلالان تصویب و ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha