• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401120906724
  • خبرنگار : 50455

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان قم خبرداد:

سی و ششمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان قم برگزار می‌شود

 سی و ششمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان قم خبرداد: سی و ششمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

مهدی خادمی جمکرانی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان قم، امروز ۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: سی و ششمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جامعه فرهنگیان استان قم این افتخار را دارد که یک ششم از شهدای استان از فرهنگیان و دانش آموزان هستند.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان قم افزود: پیام یادواره های شهدا این است که جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان قم امروز نیز همچون گذشته آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و آرمان‌های شهدای گرانقدر می‌باشد و با تمام وجود در این عرصه گام برخواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان ادامه داد: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای مناسب به دانش آموزان، سی و ششمین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان همزمان با ایام گرامیداشت روز شهید در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار خواهد شد.

خادمی جمکرانی تصریح کرد: این مراسم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ با برنامه‌هایی همچون سخنرانی، مداحی و اجرای سرودهای حماسی و انقلابی برگزار خواهد شد و همزمان با برگزاری مراسم، معلمان راوی نیز بر سر مزار شهدای فرهنگی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برای دانش آموزان روایت‌گری خواهند کرد.

یادآور می شود: پیش از این، مراسم دیگری نیز به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان، روز ۱۲ آبان سال جاری در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای قم با حضور امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha