• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401120805589
  • خبرنگار : 71516

رسانه‌های اسرائیلی: ۲ کشته عملیات نابلس عضو ارتش بودند

رسانه‌های اسرائیلی: ۲ کشته عملیات نابلس عضو ارتش بودند

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که شهرک‌نشینانی که در عملیات نابلس کشته شدند برادر و عضو ارتش بودند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که دو شهرک نشینی که در عملیات حواره در نابلس کشته شدند برادر و عضو ارتش بودند. یکی از آن‌ها جایگاه مهمی در نیروی دریایی داشت و دومی در آستانه آغاز خدمت در یگان جنگی نیروهای ارتش بود.

رژیم صهیونیستی پیش از این از کشته شدن دو شهرک نشین در عملیات تیراندازی در منطقه حواره در نابلس خبر داده بود.

به محض انجام این عملیات شهادت طلبانه توسط یک فلسطینی، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه مستقر شدند.

دنی دانون، عضو کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب لیکود اعلام کرد که این یک حمله شوکه کننده بود و همزمان با نشستی برای راضی کردن تشکیلات خودگردان فلسطین صورت گرفت.

اخیرا کوبی شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در یک دوره پرتنش به سر می‌برد و مشکل اسرائیل در این است که نمی‌تواند در هر گوشه کناری یک پلیس مستقر کند.

از آغاز سال میلادی جاری رژیم صهیونیستی دستکم ۶۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است که ۱۱ تن از آن‌ها طی یورش نیروهای اسرائیلی به شهر نابلس در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند.

در واکنش به این تجاوزات مقاومت فلسطین عملیات‌هایی را به ویژه در قدس انجام داده است که از اوایل ۲۰۲۳ تاکنون به کشته شدن ۱۳ اسرائیلی منجر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۴:۱۱

حالا که رژیم جعلی ومنحوس اسقاتیل با هزار ترفند پیدا و ناپیدا فلسطینیها را می کشد بهترین راه مبارزه با این رژیم عملیاتهای استشهادی است تا هم راه شهداء قیام فلسطین ادامه داشته و استمرار یابد و هم با هر عملیات چندین صهیونیست به درک واصل شوند...............چون ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.......

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۱۴:۲۳

معلوم میشود که دست عوامل اسقاتیلی در اینکار بوده......تا بهانه برای قتل و عام فلسطینیها خودبخودی با برنامه ریزی بوجود بیآید...........