• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401120704608
  • خبرنگار : 30077

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

مددجویان سمنانی از خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی بهره مند می‌شوند

مددجویان سمنانی از خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی بهره مند می‌شوند

ایسنا/سمنان در نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان که صبح امروز ۷ اسفندماه برگزار شد، زمینه همکاری این دو نهاد انقلابی جهت ارائه خدمات مختلف به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بررسی شد.

علی منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی واحد سمنان ۷ اسفندماه در این نشست از آمادگی این نهاد برای همکاری و ارائه خدمات تخصصی پزشکی، آموزشی و مهارتی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان خبر داد.

وی افزود: با پیگیری های متعدد در سالجاری، مجوز احداث مراکز تخصصی پزشکی در حوزه دیابت و ترمیم زخم، مرکز درمان ناباروری و مرکز تخصصی غربالگری و پیشگیری از سرطان پستان بانوان توسط جهاددانشگاهی سمنان اخذ شده است و ان شاءالله به زودی تجهیز و راه اندازی می شوند که طی توافق دو طرفه، مددجویان کمیته امداد استان سمنان می توانند از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: در حوزه آموزشی نیز، خدمات آموزش های عمومی و مهارتی به مددجویان ارائه می شود، همچنین با راه اندازی مرکز مشاوره خانواده جهاددانشگاهی سمنان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از خدمات تخصصی این مرکز شامل مشاوره های قبل، بعد و حین ازدواج و مشاوره های قبل از طلاق استفاده کنند.

منصفی راد با اشاره به همکاری این دو نهاد در اجرای طرح های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در گذشته، گفت: جهاددانشگاهی واحد سمنان می تواند در اجرای طرح های توانمندسازی شغلی مددجویان از قبیل طرح ملی راهبران شغلی کمیته امداد، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، نوآوری شغلی مددجویان، هدایت تحصیلی دانش آموزان، خدمات رضایت مندی کمیته امداد  و... با این نهاد انقلابی همکاری داشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان از اولویت های این نهاد و یکی از سیاست‌های محوری سال‌های اخیر کمیته امداد برای اشتغال آفرینی مددجویان بوده است گفت: بیش از ۳۳ هزار مددجو، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان هستند که نیازمند ارائه خدمات تخصصی و مطلوب جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف پزشکی، آموزشی، فرهنگی و... هستند.

محمد حسین ذوالفقاری ادامه داد: طرح ملی راهبران اشتغال کمیته امداد با هدف معرفی ظرفیت‌های موجود در جامعه هدف کمیته امداد در جهت توانمندسازی و خودکفایی شغلی مددجویان اجرا می شود، که جهاددانشگاهی در این حوزه بسیار می تواند کمک کند.

وی افزود: بیش از ۳۶۰۰ دانش آموز و ۴۶۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان هستند که جهاددانشگاهی می تواند در هدایت تحصیلی و هدایت شغلی و ارائه خدمات آموزش عمومی و مهارتی به این عزیزان کمک کند.

در پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف بین جهاددانشگاهی سمنان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان منعقد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha