• یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401113021981
  • خبرنگار : 50228

جایگزین فولاد در کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان مشخص شد

جایگزین فولاد در کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان مشخص شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه سازین سعید اندیمشک می گوید قرار است این تیم جانشین تیم فولاد خوزستان در کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان باشد.

سعید کاویانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بعد از این که باشگاه فولاد از حضور در این رقابت ها انصراف داد، باتوجه به درخواست کشتی گیران و مربیان شهرستان اندیمشک و خوزستان برای حضور تیم سازین سعید اندیمشک در این پیکارها، در خواست کتبی خود را به هیات کشتی خوزستان و سازمان لیگ کشتی ایران ارائه دادیم و خودم نیز شخصا با آقای دبیر رییس فدراسیون صحبت کردم و موافقت ضمنی خود را اعلام کرد.

وی بیان کرد: قرار شد اگر جلسه ای پیرامون تصمیم گیری برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی برگزار شد، فدراسیون نیز درخواست ما را لحاظ کند و تیم سازین سعید اندیمشک نیز به عنوان تیم دوم ایران در این مسابقات شرکت کند.

مدیرعامل باشگاه سازین سعید اندیمشک گفت: در صورتی که در این رقابت ها شرکت کنیم، باتوجه به این که خوزستان در کشتی فرنگی ظرفیت بالایی دارد و اندیمشک نیز قطب مهم کشتی فرنگی در کشور محسوب می شود، جمع کردن یک تیم جهت حضور آبرومندانه و قدرتمند خیلی سخت نیست. امیدوارم در صورت حضور در این پیکارها یک تیم خوب را راهی رقابت ها کنیم که از نام کشتی خوزستان و کشور دفاع کنیم.

وی ادامه داد: ورزش از نظر بعد سلامت و اجتماعی می تواند تاثیر زیادی در شکل گیری جوانان و نوجوانان داشته باشد و ما هم چند سال است که با همین هدف در کشتی تیم داری می کنیم.

کاویانی عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از علیرضا دبیر و رییس سازمان لیگ کشتی ایران داشته باشیم که در این چند سال با برگزاری منظم لیگ برتر و لیگ یک باعث رشد و پویایی کشتی فرنگی شده اند تا جوانانی که دست شان از تیم های ملی کوتاه بوده است، بتوانند در این رقابت ها با کشتی گیران شاخص سرشاخ و ظرفیت ها و توانمندی های خود را نشان دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha