• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041107645
  • خبرنگار : 50562

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شهید رییسی در سه سال حداقل کار ۱۵ سال را در کشور انجام داد

شهید رییسی در سه سال حداقل کار ۱۵ سال را در کشور انجام داد

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شهید رئیسی با وجود بن‌بست‌هایی که وجود داشت در سه سال ریاست جمهوری خود حداقل کار ۱۵ سال را در کشور را انجام دادند و زبان به شکایت باز نکردند.

 سید عبدالنبی موسوی‌فرد، شامگاه دوشنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت که در مصلی اهواز برگزار شد، با اشاره به هشت سفر شهید رئیسی به استان خوزستان، گفت: وجود شهید رئیسی به مردم ولایت‌مدار کشور و به ویژه مردم ولایت‌مدار خوزستان گره خورده بود. 

به گزارش ایسنا، او با بیان این‌که شهید رئیسی هوای نفس را درون خود را کشته بود و چیزی به نام منیت در وجود خود نداشت، افزود: هر صفت نیکی که یک انسان باید داشته باشد را در زمان حیات خود به تحقق رسانید.

موسوی فرد با بیان این‌که مهمترین ویژگی شهید سید ابراهیم رئیسی ولایت‌مداری بود، گفت: شهید رئیسی با وجود بن‌بست‌هایی که وجود داشت در سه سال ریاست جمهوری خود حداقل کار ۱۵ سال را در کشور را انجام دادند و زبان به شکایت باز نکردند.

او افزود: شهید رئیسی مرد بزرگی بود که در مدت زمان سه سال ریاست جمهوری ۱۰ هزار کارخانه تعطیل را به چرخه تولید درآورد و هزاران نفر بیکار را دوباره شاغل کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که مشارکت مردم خوزستان در انتخابات سرنوشت‌ساز کشور در شان مردم خوزستان نبود، گفت: تمام ظرفیت‌ها بسیج شده‌اند تا آمار و ارقام بالا برود. این هفته اگر اقتدار و خشنودی قلب امام زمان خود را می‌خواهیم باید شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در استان خوزستان باشیم.

وی اضافه کرد: افزون بر مشارکت حداکثری مردم، انتخاب رئیس جمهور اصلح نیز مهم است تا مسیر شهید رئیسی را روی زمین نگذارد.

موسوی‌فرد با اشاره به اینکه مطالبه جدی مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است، افزود: مردم تمام قد در کف میدان باشند زیرا مردم هستند که اقتدار می‌دهند. از انرژی هسته‌ای و سلاح هسته‌ای برتر حضور مردم در صحنه است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha