• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401112620112
  • خبرنگار : 30058

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل:

توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های صنعتی اردبیل ضرورت دارد

 توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های صنعتی اردبیل ضرورت دارد

ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های مختلف ضرورت دارد، گفت: نتایج رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل در راستای ارتقای بهره وری باشد.

کاظم دبیر شامگاه ۲۵ بهمن در مراسم افتتاحیه اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل(Revers Pitch) با اشاره به اقدام ارزشمند دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری چنین رویدادی برای اولین بار در استان اردبیل، گفت: در این رویداد واحدهای تولیدی و کارخانجات نیازهای خود را مطرح کرده و به دنبال ایده های فناورانه هستند.

وی به ضرورت توجه به ایده های مناسب و فناورانه در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود: در همین راستا ایده ها باید در راستای ارتقای بهره وری باشد.

دبیر به ضرورت استفاده از تجارب صاحبان ایده و فکر تاکید و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی نیز باید در راستای تحقق اهداف این رویداد پای کار باشند.

جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه طی ۱۰ سال اخیر جزو دانشگاه های پیشرو در سطح کشور بوده است، گفت: این دانشگاه مولود انقلاب بوده و به عنوان یک ستاره در آسمان علمی کشور و جهان می درخشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی های معتبر ملی و بین المللی از جمله ISC، شانگهای و تایمز حضور دارد، گفت: با رویکرد مدیریت جدید دانشگاه امید می رود رشد علمی دانشگاه سرعت بیش از پیش به خود بگیرد.

رزمجو با بیان اینکه اساتید، کارمندان، دانشجویان، پژوهشگران برجسته و فناوران پرتلاش عوامل اصلی درخشش دانشگاه هستند، افزود: مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه نیز جزو ۱۰ مرکز رشد برتر دانشگاهی می باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این مرکز نقش مهمی در ایجاد یک اکوسیستم فناوری فعال دارد، تصریح کرد: این دانشگاه بسترهای لازم و مناسب را برای فعالیت دانشجویان و فناوران فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه آئین نامه گرنت بازنگری شده و حمایت ها و تشویق ها افزایش چشمگیری پیدا کرده و از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی دارای ۵ دانشمند یک درصد برتر و ۱۷ دانشمند ۲ درصد برتر بوده و این نشان از مرجعیت علمی دانشگاه است.

رزمجو با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به دو موضوع جوانان و علم و فناوری تاکید ویژه داشته اند که در این راستا دانشگاه محقق اردبیلی جذب ۱۲۰ پژوهشگر پسادکتری را در دستور کار داده و این پژوهشگران یک تا سه سال مورد حمایت دانشگاه خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha