• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401112519222
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش هاکی ایران:

بدون دیدار تدارکاتی به مسابقات جهانی اعزام شدیم/ با غیرت و تعصب بازی کردیم

بدون دیدار تدارکاتی به مسابقات جهانی اعزام شدیم/ با غیرت و تعصب بازی کردیم

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش هاکی ایران پس از کسب مقام سومی کشورمان در رقابت‌های هاکی قهرمانی جهان، گفت: بازیکنان تیم با غیرت و تعصب برابر تیم‌های قدرتمند حاضر در این رقابت‌ها شرکت کرده و پیروز شدند.  

محسن بهلولی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کسب عنوان سومی تیم ملی ایران در رقابت‌های هاکی قهرمانی جهان، اظهارکرد: تیم ملی ایران تاکنون چهار بار در رقابتهای قهرمانی هاکی جهان شرکت کرده که طی این مدت به ترتیب در جایگاه‌های نهم، چهارم، سوم و سوم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان 2023 آفریقای جنوبی با وجود سخت‌تر شدن رقابت‌ها، توانستیم عنوان سومی خود را تکرار کنیم.

عضو تیم ملی هاکی ایران افزود: تیم  ما در حالی در این مسابقات شرکت کرد که اردوهای تیم ملی نامنظم برگزار شده بود، هیچ دیدار تدارکاتی نداشتیم و بدون اینکه به اوج هماهنگی برسیم به مسابقات اعزام شدیم.

وی اضافه کرد: تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، از حدود 10 روز قبل به آفریقای جنوبی رفته بودند تا بازی‌های تدارکاتی داشته باشند، اما با فاصله کمی تا شروع رقابت‌ها اعزام شدیم. 

بهلولی که در لیگ هاکی ترکیه بازی می کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعدادی از بازیکنان تیم ملی کشورمان لژیونر هستند و با آمادگی کامل از لیگ‌های برون مرزی به تیم ملی ملحق شدند و این مسئله کمک خوبی به تیم ملی بود.

این ورزشکار کرمانشاهی تصریح کرد: در این رقابت‌ها 12 تیم حضور داشتند که ما در گروه "ب" به عنوان سرگروه با تیم‌های آرژانتین، آفریقای جنوبی، استرالیا، چک و آمریکای جنوبی همگروه بودیم.

وی با تاکید براینکه سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود، عنوان کرد: برای این دوره از مسابقات، تیم‌ها به خوبی تمرین کرده بودند، با این وجود تیم ما از مدعیان قهرمانی بود.

بهلولی اضافه کرد: باخت ما در بازی نیمه نهایی برابر تیم اتریش قهرمان اروپا و دوره قبل مسابقات جام جهانی باعث شد تا از صعود به فینال و رسیدن به قهرمانی این رقابت‌ها باز بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها برابر حریفان قدرتمندی قرار گرفت که از امکانات بالایی برخوردار بودند، اما بازیکنان تیم ما با توقع کم و با غیرت و شجاعت توانستند مقام سومی خود را  تکرار کنند.

این لژیونر هاکی ایران یادآورشد: در این مسابقات یکی از بازیکنان ما حدود 40 دقیقه داخل زمین بازی کرد، اما در مقابل بازیکنان تیم‌های حریف بیشتر از سه دقیقه  داخل زمین نمی‌ماندند که این نشان می‌دهد با جان و دل برای بالا بردن پرچم کشورمان تلاش کردیم.

ملی پوش هاکی ایران در ادامه از میزبانی خوب آفریقای جنوبی در برگزاری این رقابت‌ها گفت و افزود: آفریقای جنوبی میزبانی بسیار خوبی را در این رقابت‌ها داشت.

در رقابت‌های هاکی قهرمانی جهان 2023 به میزبانی آفریقای جنوبی تیم اتریش به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های هلند و ایران هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha