• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112116555
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح ۶۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان

پیش بینی استاندار سمنان از خلق حماسه ای به یادماندنی در ۲۲بهمن

پیش بینی استاندار سمنان از خلق حماسه ای به یادماندنی در ۲۲بهمن

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن دعوت از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن پیش بینی کرد: مردم فردا با حضور میلیونی خود در سزاسر کشور حماسه ای به یادماندنی خلق کنند.

سیدمحمدرضا هاشمی ۲۱ بهمن در جمع مردم و مدیران شهرستان آرادان اظهار کرد: قطعا در روز ۲۲ بهمن، راهپیمایی مردم عزیز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بی سابقه خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم ما مردمی بصیر، انقلابی و دوستدار نظام هستند و فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قطعا در حمایت از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی، حماسه ای دیگر می آفرینند.

وی به عفو اخیر رهبری انقلاب اشاره و تصریح کرد: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در بحث عفو رحیمانه و آزادسازی تعداد زیادی از افرادی که در اتفاقات اخیر نقش داشتند توطئه دشمنان را خنثی کرد.

هاشمی با بیان اینکه دشمن از وحدت، همدلی، صمیمیت، حضور حداکثری،‌ اتحاد و یکپارچگی ما در هراس است گفت: در استان سمنان با همدلی ائمه‌جمعه با محوریت حجت الاسلام و المسمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان و نمایندگان پر تلاش مردم در مجلس شورای اسلامی، اقدامات بسیار خوبی در این دولت در استان بوقوع پیوست.

وی خاطرنشان کرد: پل غیرهمسطح آرادان، یکی از مطالبات جدی، به حق و هوشمندانه مردم شهرستان آرادان بود که‌محقق شد و در حال احداث است.

استاندار سمنان افزود: ۶۶‌ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۴۰‌میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ در شهرستان آرادان به بهره برداری می رسد.

 وی با اشاره به درخواست مسوولان شهرستان آرادان بیان کرد: احداث ساختمان فرمانداری آرادان بسیار دارای اهمیت است این که مهم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

وی با تقدیر از خانواده های معظم شهدا اظهار کرد: در برابر عظمت و بزرگی پدران شهدا شرمنده ایم و همواره دستبوس این‌ عزیزان‌ خواهیم بود.

همچنین خانی، فرماندار شهرستان آرادان نیز در این آیین اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر سال جاری، تعداد ۶۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری به مبلغ ۷۴‌میلیارد تومان در شهرستان آرادان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۵ پروژه نیز آغاز می شود.

خانی گفت: در ایام الله سال ۱۴۰۱، با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی دولت در بخش اقتصادی، زمینه اشتغال بیش از ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم فرآهم می شود.

این مسوول اجرایی شهرستان آرادان تصریح کرد: قطار پیشرفت و توسعه در شهرستان آرادان به خوبی در حال حرکت است.

فرماندار آرادان گفت: تقاطع غیر همسطح آرادان با تخصیص اعتبار از محل سفر ریاست‌ جمهوری به استان با پیشرفت خوبی در حال احداث است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha