• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112015655
  • خبرنگار : 50558

/ایران استوار، ۴۴ سال افتخار/

انقلاب اسلامی شخصیتی والا در تمام زمینه‌ها به زنان بخشید

انقلاب اسلامی شخصیتی والا در تمام زمینه‌ها به زنان بخشید

ایسنا/خراسان رضوی عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به پیشرفت‌های زنان کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی، گفت: چنین شخصیتی از زنان به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

فاطمه رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان، اظهار کرد: زنان در تثبیت و استمرار انقلاب نقشی بی‌بدیل ایفا کردند و امام خمینی هم خطاب به بانوان فرمودند که شما رهبران این نهضت هستید.

وی ادامه داد: انقلاب بستر مناسبی ایجاد کرد تا زنان توانمندی‌ها و قابلیت‌هایشان را به منصه ظهور برسانند و در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، دانش‌بنیان، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خوش بدرخشند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تاکید بر قدرت تاثیرگذاری گفتمان انقلاب اسلامی بر وضعیت زنان، عنوان کرد: زنان توسط این گفتمان رشد یافتند و در المپیادهای علمی، صحنه‌های مختلف ملی و بین‌المللی و عرصه‌های ورزشی از فرصت‌های موجود در جهت اشتغال و شخصیت‌سازی خود استفاده کردند.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه چنین شخصیتی از زنان به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: زنان شخصیت احیا شده خود توسط انقلاب را به خوبی پاس داشتند. در هر جایی نقش زن مهم است. آنان در صحنه خانواده، موفق عمل کرده‌اند و در صحنه‌های دیگری هم که نیازمند حضورشان بودیم با بصیرت و آگاهی به خوبی حضور پیدا کرده‌اند. همچنین هر جایی که دشمن اراده کرده است از زنان سو استفاده کند، پاسخ درخوری از زنان کشورمان گرفته است.

رحمانی با بیان اینکه هر جا زنان مسئولانه پا بگذارند پیشرفت چند برابر می‌شود، اظهار کرد: خانم‌ها در جهت فرزانگی، پژوهش‌های علمی و تلاش برای ارتقاء توانمندی‌های خود را همچنان باید ادامه دهند. زنان با تلاش‌های خود تا کنون راه زیادی آمده‌اند، اما راه‌های نرفته بسیاری وجود دارد تا به قله‌های افتخار دست پیدا کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha