• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401111712900
  • خبرنگار : 30137

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حضور مردم در صحنه های مختلف همیشه کارساز است

حضور مردم در صحنه های مختلف همیشه کارساز است

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور مردم در همه صحنه ها کارساز بوده و تاکید مسئولین نظام هم بر این اصل است.

سردار حسینی، امروز دوشنبه( 17 بهمن ماه) در مراسم دانشگاهیان استان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب ایران برخلاف انقلاب های دیگر جهان، با حضور آحاد مختلف ملت انجام شد.
وی انقلاب ایران را مردمی خواند و افزود: انقلاب ایران هم اجتماعی، هم سیاسی و هم دینی بود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه شعار انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود بیان کرد: از همان ابتدا این انقلاب دوستان خود را هم در داخل و هم در خارج از کشور دور خود جمع کرد اما در مقابل دشمنی استکبار هم رخ داد.
وی از فتنه ها و دسیسه های دشمن هم گفت و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمنان راه به جایی نبرده اند.
حسینی با اشاره به فسادها و بی بند و باری های رژیم پهلوی، ادامه داد: هیچ شبهه ای در نامشروعیت شاه و سرسپردگی او به آمریکا نیست.
وی با اشاره به ایجاد فضای باز و آزادی مردم بعد از انقلاب گفت: همه ارکان نظام بعد از انقلاب به آرای مردم واگذار شد.
حسینی از دستاوردهای والای نظام گفت و تاکید کرد: اگر موانعی مشاهده می شود، به خاطر کارشکنی های دشمنان بوده است و این مهم باید با مقایسه وضعیت کشور با دوران قبل انقلاب تبیین شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان آماری از پیشرفت های نظام اسلامی به اذعان رسانه های غربی خبر داد و افزود: انقلاب ایران بدون وابستگی به شرق و غرب و با تکیه بر ارزش های اسلامی، با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست و جهانیان به این امر اعتراف دارند.
وی افزایش امید به زندگی بعد از انقلاب را در کشور، قابل توجه خواند و گفت: همه ی آمارها در تمام حوزه ها نشان می دهد که  رفاه اجتماعی در بین جمعیت کشور افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران در دیپلماسی کشور حرفی برای گفتن دارد و در جریانات سیاسی منطقه و جهان، تاثیر گذار است.
حسینی با اشاره به وابستگی نظامی قبل از انقلاب یادآور شد: بعد از انقلاب،  به توان خود در بخش نظامی تکیه کردیم و امروزه شاهد این هستیم که ایران به دیگر ملت ها مشاوره نظامی ارائه می دهد. 

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha