• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401111611814
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

دکل نور ورزشگاه شهید امینی میناب به بهره برداری می رسد/چمن ورزشی رودان در آستانه زیر کشت رفتن

دکل نور ورزشگاه شهید امینی میناب به بهره برداری می رسد/چمن ورزشی رودان در آستانه زیر کشت رفتن

ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: دکل نور ورزشگاه شهید امینی میناب با اعتبار ۳ میلیارد تومانی طی سه روز آینده به بهره برداری می رسد.

مظفر خادمی صبح امروز (۱۶ بهمن ماه) در یک نشست خبری، افزود: سرانه مطلوب ورزشی در کشور یک‌متر است و سرانه ورزشی استان هرمزگان ۸۴ صدم است که در بین استان های کشور در رتبه نهم قرار داریم و سرانه ورزشی سرپوشیده استان را افزایش می دهیم.

وی با بیان اینکه در همین امسال مصوبات مناسبی داریم و تا زمانی که مصوبات به مرحله اجرا و تامین نرسد در لیست سرانه ها نیاورده ایم، تصریح کرد: پنج یا شش سالن دیگر ورزشی و چمن بزرگ فوتبال تا پایان سال کلنگ زنی می شود.

خادمی با اشاره به اینکه زمین ورزشی شهرستان رودان نیز در حال فعالیت و بازسازی است، اضافه کرد: پیست تارتان با اعتبار ۸ میلیارد تومانی تاکنون زیرسازی شده و تمامی تجهیزات خریداری شده اما تا زمانی که زمین چمن شهر رودان بهره برداری نشود نمی توان پیست تارتان را اتمام کند و زمین چمن تا فروردین ماه زیر کشت می رود.

وی با بیان اینکه دکل نور ورزشگاه شهید امینی میناب با اعتبار ۳ میلیارد تومانی طی سه روز آینده به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: اگر انتقاد نباشد نمی توان کار کرد و رو به پیشرفت گام برداشت و به هیچ وجه انتقاد گریز نیستم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه سرانه ورزشی در استان هرمزگان رو به فرسودگی است و در سفر رئیس جمهور به هرمزگان ۲۵ میلیارد تومان اعتبار بابت این موضوع تصویب شد، خاطرنشان کرد: جام پرچم با شرکت ۴۰۰ روستا و استقبال گسترده به ویژه در بخش بانوان قابل تقدیر بود که باعث ایجاد شور و نشاط در تمامی استان شد.

وی ادامه داد: در بحث ازدواج و پیگیری اعطا تسهیلات در این حوزه به صورت هفتگی رصد می شود و حتی بانک های عامل کمک کننده در این راه مورد تقدیر قرار گرفتند.

خادمی با اشاره به اینکه سه شنبه های با جوانان را ایجاد کردیم و اکنون این نشست های هفتگی در دستگاه های اجرایی با حضور جوانان برگزار می شود تا مشکلات جوانان در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد، اظهار کرد: به دنبال ایجاد یک کمپ ساحلی ویژه و ممتاز در سطح کشور هستیم و در حال رایزنی با وزارت ورزش و جوانان برای اختصاص اعتبار ویژه در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۱ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر نیز در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد: ۱۷ دستگاه اجرایی همکاری مناسبی در واگذاری اماکن ورزشی به عموم مردم نداشته و تاکنون ۳۵ درصد موفقیت در اجرای این طرح داشته ایم و با برگزاری جلسه ای در استانداری هرمزگان در شهرستان ها همکاری مناسبی داشته و بالای ۶۰ درصد همکاری مناسب صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha