• جمعه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401111410997
  • خبرنگار : 71573

مهدی فخیم‌زاده : جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست

مهدی فخیم‌زاده : جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست

مهدی فخیم‌زاده با بیان این‌که جشنواره فیلم فجر مطابق عمر انقلاب اسلامی ریشه‌دارد، می‌گوید: جشنواره چراغ‌نفتی نیست که خاموش شود.

به گزارش ایسنا، این بازیگر و کارگردان پیشکسوت در حاشیه فیلم‌ فجر، درباره فضاسازی‌هایی که نسبت به جشنواره وجود دارد و برخی می‌خواهند جشنواره را بی‌نور کنند و بسیاری از سینماگران به خاطر این فضاسازی‌ها خانه‌نشین شده‌اند، گفت: جشنوراه فجر چراغ نفتی نیست که با فوت کردن خاموش شود؛ جشنواره فجر سال‌ها بوده و ریشه پیدا کرده است و با این‌ جور چیزها، خاموش نمی‌شود. ممکن است درجه‌اش پایین بیاید اما خاموش نمی‌شود. الان چهل و یکمین دوره جشنواره فجر، برگزار می‌شود در نتیجه مطابق عمر انقلاب ریشه دارد و خاموش نمی‌شود.

او همچنین خبر داد: در حال بازی در سریال تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی است. همچنین کاری را سیاه‌مشق می‌کند که شاید بشود.

فخیم‌زاده همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود درباره ژانر پلیسی و پرداختن به آن در جشنواره و یا سریال‌های تلویزیونی گفت: ژانر پلیسی، همیشه مورد علاقه مردم دنیا بوده است. اگر در شبکه‌های اجتماعی نگاه بیندازید، ۸۰ درصد فیلم‌ها  پلیسی یا اقمار فیلم‌ پلیسی است. برای ساخت فیلم، باید امکانش را فراهم و تسهیل کرد. فیلم پلیسی همیشه مورد علاقه مردم بوده است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۴۸

با سلام. خبرگزاری محترم، ضمن احترام فراوان به پیشکسوتان هنر، از جمله اقایان : مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، مهران رجبی، ارجمند بزرگ، رویگری و سایر عزیزان پیشکسوت، باید عرض کنم هنر به نیروی کاری خلاق و جوان نیاز دارد نه افرادی که تاریخ مصرف هنری شان گذشته است. چون بعضی افراد سن بالا در هنر فقط با تملق گفتن دنبال امتیاز گیری بیشتر، تا در اخر عمری در رفاه باشند. پس مسئولین، اغوای تعریف و تمجید صوری انها نشوید و از جیب ملت برای انها هزینه نکنید. اوایل انقلاب بعضی از اقلام و کالای خانگی سهمیه بندی و توسط شورای محل توزیع می شد. شخصی اذری زبان به نام مش عباس برای تهیه جهیزیه دخترش نیاز به یک تخته فرش داشت. وقتی برای دریافت حواله فرش مراجعه می کند از او می خواهند علیه مرحوم شریعتمداری شعار دهد. بعد از چندین بار امتناع، در نهایت برای رسیدن به مقصود اجابت می کند و حواله فرش را می گیرد. درست سه روز پس از دریافت فرش، از وی درخواست تکرار همان شعار را می کنند. مش عباس در جواب می گوید، بازی تمام شد...

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۶ ۲۰:۲۶

😄