• پنجشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401111310230
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان خبر داد:

واگذاری ۹۳۵۰ سند املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان

واگذاری ۹۳۵۰ سند املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان از واگذاری بیش از ۹ هزار فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مردم استان گلستان خبر داد و گفت: این اسناد که تحت عنوان "املاک ملت" نام‌گذاری شده از سوی خاندان پهلوی غصب شده بود.

سید فخرالدین علوی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیین واگذاری اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان گلستان تحت عنوان "املاک ملت" که با حضور جمع کثیری از گلستانی‌ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در این آیین تا لحظاتی دیگر ۹ هزار و ۳۵۰ فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مساحت کل ۲۸ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۸۱ مترمربع به ارزش ۵۸۸ میلیارد ریال به مردم استان گلستان اهدا می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان با تاکید بر اینکه در آیین امروز "پرویز فتاح" رئیس بنیاد مستضعفان کشور از طریق ویدئو کنفرانس و "علی‌محمد زنگانه" استاندار گلستان و دیگر مدیران استان به صورت فیزیکی حضور دارند، ادامه داد: بنیاد علوی نهاد پیشرفت و آبادانی را در بخش‌های مختلف کشور راه‌اندازی کرده است.

وی به غصب اسناد املاک فوق از سوی رژیم منحوس شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه بنیاد، اسناد املاک مذکور همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر به مردم استان گلستان واگذار شد.

علوی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان رفع محرومیت‌ها را با مشارکت مردم در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: در استان گلستان این مهم توسط جوانان جهادگر و خلاق بومی در حال اجرا است و این رویه تا رسیدن به هدف نهایی تداوم دارد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان با تاکید بر اینکه امروز بیست و سومین مرحله از واگذاری اسناد املاک در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: گلستان بالاترین حجم واگذاری املاک را در کشور به خود اختصاص داده که در این مرحله اسناد ۸ هزار و ۶۶۸ فقره مسکونی، ۶۲۴ فقره کشاورزی، ۵۲ فقره تجاری و ۶ فقره سایر کاربری‌ها به ترتیب بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند.

این مقام مسئول ۴۳ درصد واگذاری‌های اسناد املاک استان گلستان را در چهار سال اخیر مربوط به دوره مسئولیت "پرویز فتاح" رئیس بنیاد مستضعفان کشور دانست و اضافه کرد: ۵۰ درصد واگذاری‌های این دوره در سطح کشور مربوطه به استان گلستان است و روند بررسی و اهدای اسناد دیگر به گلستانی‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha