• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401111209448
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

انقلاب اسلامی به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است

انقلاب اسلامی به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

رضا عزتی امروز ۱۲ بهمن ماه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور در مدرسه شاهد مهر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: هر انقلابی در دنیا ظهور پیدا می‌کند بدون شک دارای یک سری ویژگی‌هاست و انقلاب اسلامی نیز مستثنی از این ویژگی‌ها نیست.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل اولین ویژگی انقلاب اسلامی ایمان و خداباوری در بین ملت ایران بوده است، ادامه داد: وحدت کلمه بین آحاد ملت دومین ویژگی انقلاب اسلامی بوده که سبب پیروزی انقلاب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی بوده و موضوع فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اسلامی بودن چهارمین ویژگی انقلاب اسلامی است که حرکتی بنیادین و تحققی در اوضاع سیاسی جامعه ایران به وجود آورد.

عزتی گفت: پیشرفت انقلاب با حفظ روحیه انقلاب امکان پذیر بود و هرجا این روحیه حاکم شود پیشرفت حادث خواهد شد و امروز که همه داعیه روحیه انقلابی داریم در برابر مردم و نظام وظیفه‌ای سنگین داریم.

وی افزایش بینش سیاسی مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و با بیان اینکه امروز شاهد افزایش آگاهی‌ها و تقویت بینش سیاسی جامعه هستیم، تصریح کرد: امروز به جایی رسیدیم که ایران به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده است و این به برکت خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: امروز به لحاظ علمی و دفاعی به توانی رسیدیم که پایگاه عین‌الاسد که مربوط به امریکاست را موشک باران می‌کنیم.

عزتی استقلال سیاسی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: رسیدن زن به جایگاه سیاسی در انقلاب یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب است؛ به گونه‌ای که دیدگاه امام خمینی (ره) در این راستا این بوده که دامن مادر بزرگترین مدرسه برای تربیت فرزند است.

وی اظهار کرد: امروز زنان  جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و در پست‌های کلیدی حضور دارند و افتخار می‌آفریند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha