• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401111007827
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اعلام کرد

افتتاح ۴۴ آموزشگاه آزاد و دولتی به مناسبت دهه فجر در مازندران

افتتاح ۴۴ آموزشگاه آزاد و دولتی به مناسبت دهه فجر در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از افتتاح ۴۴ آموزشگاه آزاد و کارگاه در مراکز دولتی به مناسبت دهه فجر در استان خبرداد و گفت: برای دسترسی مطلوب مردم مازندران ۳۹ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۵ کارگاه جدید آموزشی در مراکز دولتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، سید حسین درویشی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی در دو بخش مهارتی و فرهنگی برنامه ریزی و اجرا می‌شود .

وی در خصوص برنامه‌های تدوین شده بخش مهارتی ، افزود: ۳۹ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای با سرمایه گذاری ۲۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی در مازندران افتتاح می‌شود تا هم استانی‌ها به آموزش‌های مهارتی دسترسی مطلوب‌تری داشته باشند.

درویشی به راه‌اندازی کارگاه‌های جدید آموزشی اشاره کرد و گفت: ۵ کارگاه جدید آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزارو ۶۰۰ میلیون ریال در شهرهای ساری، آمل، سوادکوه، بابلسر با رویکرد آموزش فناوری‌های نوین مانند کارگاه آموزش انرژی‌های تجدید پذیر در بابلسر، کارگاه آموزش کار با پرینترهای سه بعدی در آمل افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از برگزاری مسابقات آزاد مهارتی نیکان کاپ در بابل خبر داد و یادآور شد: در روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن در شهرستان بابل شاهد برگزاری رویداد مهم مسابقات آزاد مهارتی در دو رشته برنامه نویسی و گردشگری با موضوع عکاسی خواهیم بود که هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی نخبگان مهارتی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی به معرفی برنامه‌های دیگر در بخش مهارتی که به‌مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود پرداخت و گفت: افتتاح یک کارگاه محیط کار واقعی، افتتاح دو مرکز آموزش جوار کارگاهی در صنعت، افتتاح کارگاه‌های تولیدی و اشتغالی مهارت آموختگان، برگزاری کارگاه‌های گذر مهارت و انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک همکاری آموزشی با شرکای اجتماعی از جمله برنامه‌های مهم این قسمت است.

درویشی به تشریح برنامه‌های بخش فرهنگی اداره کل آموزش فنی  و حرفه‌ای مازندران در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: برای ایجاد شور نشاط در بین کارکنان و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی تدوین شده که تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، دیدار با خانوده معظم شهدا، برگزاری جشن‌های انقلاب و ولادت با سعادت امام علی (ع) در تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، برپایی سخنرانی‌های مذهبی و انقلابی با هدف جهاد تبیین دستاوردهای نظام برای کارکنان، کارآموزان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد استان، برگزاری مسابقه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی، برپایی میزهای خدمت مهارتی مهم‌ترین برنامه‌های بخش فرهنگی است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha