• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401110906267
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار در سفر به منطقه بلوچستان بیان کرد:

نظارت ها در تامین نان و سوخت بیشتر شود/ فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند

نظارت ها در تامین نان و سوخت بیشتر شود/
فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش تعداد تانکرهای حمل سوخت استان گفت: باید خط انتقال فرآورده های نفتی وارد استان شود.

محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان سیب‌ و سوران اظهار کرد: تقویت اراده‌ها اهمیت فراوانی دارد چرا که اگر شما امکانات فراوانی داشته باشید اما اراده‌هایتان سست باشد محکوم به شکست هستید.

وی تاکید کرد: امروز مسئولیت اصلی ما حل مشکلات مردم است چراکه ما مسئولیت گرفتیم تا به مردم خدمت کنیم و ما به سراغ آنها برویم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کار مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود پس همه باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت آرد نانوایی‌های استان اذعان کرد: کنترل و نظارت اهمیت فراوانی دارد و تخلف را از هیچ کس نمی‌پذیریم و به هیچ عنوان نباید انحصار را به وجود آوریم.

کرمی اذعان کرد: برنامه ما توسعه جایگاه های سوخت در استان بوده و تجهیزات جایگاه های سی ان جی را در اختیار کسانی قرار می دهیم که پای کار بیایند و در این راستا اولویت با مراکز بین راهی است.

وی با اشاره به افزایش تانکرهای حمل سوخت در استان خاطرنشان کرد: باید خط انتقال لوله فرآورده های نفتی وارد استان شود که تامین اعتبار این پروژه انجام شده و با انتقال سوخت از طریق این خط لوله بخش اعظمی از مشکلات استان در حوزه سوخت بر طرف خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کسی که خوب کار می‌کند تشویق و اگر فردی به وظیفه خود عمل نمی کند باید ماخذه شود، تصریح کرد: نظارت بر دستگاه ها بر عهده فرمانداری هاست لذا فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند.

وی تاکید کرد: نخلستان ها برای مردم ثروت است که باید آنها را توسعه دهیم.

کرمی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ثروتمندترین استان کشور است اما چون خوب کار نکرده ایم آن را محروم اطلاق می کنیم.

وی اذعان کرد: همگی در میدان باشید و کار کنید و نه از چیزی بترسید و بترسانید چرا که خداوند به تلاش و کوشش پاداش می دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اقتصاد باید مردمی شود زیرا ظرفیت مردم بسیار بالاست که نمونه بارز آن را در دفاع مقدس دیده ایم.

وی ادامه داد: شرکت های تعاونی دانش بنیان را تشکیل بدهید و مردم را در اقتصاد مشارکت دهید چرا که یک اقتصاد موفق اقتصادی مردمی است.

کرمی اظهارداشت: ما فرصت محدودی برای خدمت‌رسانی داریم که باید این فرصت خدمت را قدر بدانیم.

وی اذعان کرد: ما اگر کار را برای رضایت خداوند انجام دهیم قطعاً خداوند به آن برکت می‌دهد که این امر مصداق عمل صالح است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر روز باید با ایجاد فناوری یک قدم به سمت جلو برویم، تأکید کرد: گزارشات باید کف میدان دیده شود و صرفاً در قالب ارائه گزارش های نوشتاری نباشد.

وی با اشاره به فرصت مرز و تجارت ادامه داد: محصولاتی که قرار است به خارج کشور صادر شود باید در شهرک های صنعتی همین منطقه تولید گردد.

کرمی تصریح کرد: امروز اگر یک کارگاه تولیدی، نوآوری نداشته باشد قطعاً محکوم به شکست است بنابراین مسیر پیشرفت با کسب علم رابطه مستقیم دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه سفر به منطقه بلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان نیز گفت: مدیران باید خلاق، متفکر، جهادی و انقلابی باشند و شما مدیران این توانایی را دارید اما باید اراده ها قوی تر شود چرا که اراده قوی می تواند کوه را جابجا کند و با اراده ضعیف، با وجود همه امکانات هیچ کاری به سرانجام نمی رسد.

محمد کرمی افزود: یکی از کارهایی که دشمن انجام می دهد تضعیف اراده و القای ناامیدی است اما شما مدیران با اراده ای قوی مشکلات را برطرف کنید و در کف میدان باشید.

کرمی خاطر نشان کرد: با جدیت تلاش کنید و کارها را به پیش ببرید و به خدا توکل کنید چرا که اگر در کارها به خدا توکل داشته باشید خدا راه ها را به سوی شما باز می‌کند و آینده درخشان می‌شود.

وی ادامه داد: من از مدیران کار می خواهم و باید توسعه منطقه سرعت بگیرد و در سفر بعدی، مدیران در میدان باید پاسخگو باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در بخش مسکن زمین ها را آماده کنید و در اختیار مردم قرار دهید تا مردم با استفاده از تسهیلات ارائه شده در امر تولید مسکن مشارکت کنند.

کرمی با اشاره به مشکلات موجود در تامین نان و تامین سوخت مردم گفت: باید نظارت جدی بر عملکرد جایگاه های سوخت و نانوایی ها صورت گیرد و علما نیز بر فرهنگ سازی در حوزه نظارت و رعایت حقوق شهروندان وظیفه مهمی دارند.

وی افزود: فرمانداران نیز با ارائه دستورات شفاف و صریح در مواقعی که مشکلی وجود دارد و وظیفه دارند مشکلات مردم را مرتفع نمایند.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن توصیه به راه اندازی شهرک های گلخانه‌ای در منطقه، راه اندازی پویش نخل کاری، تقویت شهرک های صنعتی و تولید محصولات صادرات محور، تقویت پنل های خورشیدی و تولید برق و جلوگیری از خام‌فروشی منابع معدنی را خواستار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha