• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401110503874
  • منبع : نمایندگی سمنان

برخورداری ۲۴۵۰ خانوار مددجوی سمنانی از کمک هزینه اجاره‌بها و ودیعه‌مسکن

برخورداری ۲۴۵۰ خانوار مددجوی سمنانی از کمک هزینه اجاره‌بها و ودیعه‌مسکن

ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۲۴۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از کمک هزینه اجاره بها و ودیعه برخودار می شوند،

محمد حسین ذوالفقاری، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۸ میلیارد تومان ودیعه مسکن و اجاره بها به مددجویان این استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به برنامه این نهاد حمایتی در خصوص ساخت، خرید، مقاوم سازی و مرمت واحدهای مسکونی مددجویان، خاطرنشان کرد: برای آن دسته از مددجویان که مستاجر هستند، شرایطی را فراهم تا، توان پرداخت و دیعه مسکن و کمک هزینه اجاره بها را داشته باشند.

وی تصریح کرد:در  حال حاضر قریب به ۳۸ هزار نفر در استان سمنان تحت حمایت این نهاد هستند که علاوه بر خدمات مسکن، در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش خود، اقدامات مختلفی را در بخش‌های مختلف از جمله تأمین جهیزیه، کمک‌هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، کمک‌هزینه درمان، و تأمین بسته‌های معیشتی را در دستور کار داده تا  توانمندی و خارج شدن از چرخه حمایتی و رسیدن به استقلال است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دو هزار و ۴۵۰ خانوار تحت حکایت کمیته امداد استان سمنان از کمک هزینه اجاره بها برخودار می شوند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن از طریق همکاری بانک های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۷۶۵ میلیون تومان اجاره بها به مددجویان پرداخت شده است.

وی تامین سرپناه برای مددجویان این نهاد را یک ضرورت مهم دانست و تصریح کرد: این نهاد همواره تلاش کرده با همراهی خیرین در راستای خانه دار شدن مددجویان گام بر دارد. مدیر کل کمیته امداد استان سمنان یاد آور شد: ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در قالب نهضت ملی مسکن در دولت آیت الله رئیسی کلید خورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۰ ۲۲:۲۲

شما را به خدا التماس می کنم به بانک مرکزی بگید بانک‌ها سود وام ودیعه مستاجران را ۲۳ درصد کرده اند .‌‌‌.‌.‌ دست ما به جایی نمی رسد التماس میکنم پیگیری کنید ..... این وام قرار بود ۱۳ درصد به دست مستاجران بینوا برسد التماس میکنم پیگیری کنید التماس می کنم به بانک مرکزی بگویید