• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401110301867
  • خبرنگار : 50177

مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه خبر داد:

تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان

تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان

ایسنا/لرستان مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان از تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان این دانشگاه خبر داد.

دکتر میرزایی‌نجفقلی، دوم بهمن ماه در نشست مشترک با مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان استان که با هدف تقویت ساز و کارهای حمایت‌ از استعدادهای برتر و نخبگان دانشگاه لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان بر این اساس استوار است که دانشجویان مستعد، برتر و نخبه از خدمات و حمایت‌های متنوع و مختلف بنیاد مطلع و بهره‌مند شوند.

وی طرح‌هایی همچون طرح شهید وزوایی و شهید احمدی‌روشن را از جمله طرح‌های مهم بنیاد نخبگان دانست و افزود: این طرح‌ها برای حمایت از دانشجویان مستعد و نخبه‌ هستند.

مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان ادامه داد: تلاش گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، آن است که دانشجویان مستعد و نخبه، هرچه بهتر و نظام‌مندتر از خدمات و تسهیلات بنیاد نخبگان استان استفاده کنند.

میرزایی‌نجفقلی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان لرستان، هم مادی، هم معنوی، از دانشجویان مستعد و نخبه، حمایت می‌کند، تصریح کرد: این طرح‌های حمایتی بنیاد نخبگان استان هم برای دانشجویان، هم برای اعضای هیئت علمی، اجرا می‌شوند.

وی درباره طرح شهید احمدی‌روشن، گفت: در این طرح، رویکرد اصلی، تقویت ارتباط بین نظام نخبگانی دانشگاهی با نیازهای منطقه‌ای، استانی و مشارکت دانشجویان و اعضای هیئت علمی برای رفع چالش‌ها و مشکلات لرستان است.

مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان عنوان کرد: نشست‌های مشترک بین گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان به‌صورت منظم در آینده نیز تداوم خواهند داشت، همچنین بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان تشکیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha