• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401110100557
  • خبرنگار : 50250

تخصیص ۱۴ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری تاکنون

تخصیص ۱۴ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری تاکنون

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب و ابلاغ شده است، گفت: از این میزان ۱۸۱۳ میلیارد تومان معادل ۱۴ درصد اعتبارات مصوب تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

علی شهریارپور یکم بهمن‌ماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز ۷۱ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: ۴۰ میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به منابع استانی و ۳۱ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات نفت و گاز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: ۵۲۵ میلیارد تومان اعتبار استانی در حوزه اعتبارات دارایی‌هایی سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۱ برای استان مصوب شد که از این میزان تاکنون ۵۰۶ میلیارد تومان ابلاغ و ۱۷۶ میلیارد تومان آن که معادل ۳۴.۸ درصد است، اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه نفت و گاز به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده است، گفت: تاکنون ۱۰۸ میلیارد تومان از این اعتبارات ابلاغ و ۵۴ میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

شهریارپور با تاکید بر اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار بحران برای چهارمحال و بختیاری مصوب شد، ادامه داد: از این میزان ۵۵ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب و ابلاغ شده است، توضیح داد: از این میزان ۱۸۱۳ میلیارد تومان معادل ۱۴ درصد اعتبارات مصوب تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه چهارمحال و بختیاری اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌ای در لایحه بودجه ۱۴۰۲ از ۱۷۰۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۲۰۸۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در بودجه سال ۱۴۰۲ از ۵۳۴ میلیارد تومان به ۷۱۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که شاهد رشد ۳۳.۳۲ درصدی در این حوزه هستیم.

شهریارپور افزود: درآمدهای عمومی و اختصاصی چهارمحال و بختیاری در بودجه ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷۷۴ میلیارد تومان بود که در بودجه ۱۴۰۲ به ۲۱۳۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در پایان با تاکید بر اینکه ۱۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۱ به استان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون برای ۲۸۶ طرح و ۱۱۲۸ پروژه مبادله موافقت‌نامه صورت گرفته است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha